Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן הדפסה
נושא:

העדיפות משתנה ממקרה למקרה.


מחבר ההודעה: אלון - אקלים חימום וסביבה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 18/02/2008 20:07:02

תוכן ההודעה:

לא תמיד נכון לשים רב מאייד (מולטי-אינוורטר).
מרחב משותף פתוח בנפח גדול - רב מאייד לא יתאים.
דירה שיש לה הכנה למזגן מיני מרכזי ומקום מוגבל ליחידות חיצוניות.
לגבי הבעיות שציינת ברב מאיידים. ניקוי תקופתי של מסנן אינו דורש מאמץ רב. עלויות החלפת מאייד ברב מאייד נמוכות מהחלפת מזגן שלם ולרוב - חיי המעבים ארוכים. נכון שיש תקלות - כמו בכל מוצר אלקטרו מכני אך לרוב זה מסתכל בהחלפת חלק ולא בהחלפת מזגו.
היצרנים מייבאים מגוון של פתרונות המתאימים לכל מקרה. תמיד מומלץ להתייעץ עם מומחה בתחום כמו שכשאתה חולה אתה הולך לרופא.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 מיני מרכזי אינברטר -- מודיל 15/02/2008 12:12:53    
     ג´מייקה אינוורטר-
    אלון - אקלים חימום וסביבה 17/02/2008 17:03:24   
         בשיחה שהתבצעה עם גורם "בכיר" באלקטרה.....
        אלון - אקלים חימום וסביבה 17/02/2008 17:12:58   
             האם הוא עדיף על מזגנים עיליים רגילים בכל חדר .
            יצחק 17/02/2008 17:32:42   
                 תלוי בגודל הבית, החלוקה שלו ואופי החיים בבית
                אלון - אקלים חימום וסביבה 17/02/2008 20:52:02   
                     מה המחיר של מיני מרכזי אינוטר 5 כ"ס
                    יצחק 18/02/2008 18:24:49   
                         נע בין 14k-25k (תלוי ביצרן) לפני התקנה.
                        אלון - אקלים חימום וסביבה 18/02/2008 19:54:02   
         לא יותר כדאי רב-מאייד מאשר מיני מרכזי?
        פיטר 18/02/2008 19:33:27   
             העדיפות משתנה ממקרה למקרה.
            אלון - אקלים חימום וסביבה 18/02/2008 20:07:02   
     האם יש פתרון מומלץ למיזוג לבית בשטח 160 מ"ר
    עמית 20/02/2008 16:02:07   
         כן, מולטי מאייד (רב מאייד)
        אלון - אקלים חימום וסביבה 20/02/2008 23:42:54   
             מה סדרי הגודל של מחיר של רב מאייד כנ"ל
            עמית 21/02/2008 08:57:27   
                 יוצא מכך שהעדיפות היא למזגנים עיליים .עכשיו צריך
                יצחק 23/02/2008 12:11:20   
     יש לי ניסיון רב עם אינוורטר מיצובישי - מעולה
    בנאי 26/02/2008 14:52:08   
         זה המזגן שעולה כמו מכונית באותו דגם?
        עמית 26/02/2008 17:33:55   
לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן



מנהל פורום מיזוג אוויר :
מוטי - אלקטרה [Email]