Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן הדפסה
נושא:

לא יותר כדאי רב-מאייד מאשר מיני מרכזי?


מחבר ההודעה: פיטר- דוא"ל לכותב
בתאריך: 18/02/2008 19:33:27

תוכן ההודעה:

1. אם בג´מייקה יש מאייד יחיד עם שירשור לתעלות אוויר לכל חדר גם כשהמאייד הזה תמיד עובד בתפוקה משתנה בהתאם למספר החדרים הדרושים + דמפרים שסוגרים את אספקת האוויר, לא עדיף לעשות יחידות מאייד נפרדות עם בקרת טמפ´ נפרדת תוך שמירה על אספקת אוויר אקטיבית רציםה בקיץ, קרי אינוורטר רב-מאיידים?
2. אני גם חושב שהמסננים של המאייד היחיד דורשים תחזוקה הרבה יותר תדירה מאשר ברב-מאיידים.
3. לדעתי האפשרות הכי טובה ומשתלמת גם אם מדובר על עלויות רכישה והתקנה דומות לרב-מאייד זה להתקין מזגן עילי אינוורטר עם מעבה נפרד לכל חדר שעדיין יכול לחסוך עלויות תיפעול מחד, ומצד שני עצבים בעת תקלה במעבה אינוורטר משותף, שאז אף יחידה פנימית לא יכולה לעבוד עד שיגיע טכנאי שירות. יש בזה גם יתרון שלאחר הרבה שנים מחליפים וקונים כל פעם מזגן עילי חדש בהתאם לצורך ולא קונים רב-מאייד בהשקעה גדולה יחסית.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 מיני מרכזי אינברטר -- מודיל 15/02/2008 12:12:53    
     ג´מייקה אינוורטר-
    אלון - אקלים חימום וסביבה 17/02/2008 17:03:24   
         בשיחה שהתבצעה עם גורם "בכיר" באלקטרה.....
        אלון - אקלים חימום וסביבה 17/02/2008 17:12:58   
             האם הוא עדיף על מזגנים עיליים רגילים בכל חדר .
            יצחק 17/02/2008 17:32:42   
                 תלוי בגודל הבית, החלוקה שלו ואופי החיים בבית
                אלון - אקלים חימום וסביבה 17/02/2008 20:52:02   
                     מה המחיר של מיני מרכזי אינוטר 5 כ"ס
                    יצחק 18/02/2008 18:24:49   
                         נע בין 14k-25k (תלוי ביצרן) לפני התקנה.
                        אלון - אקלים חימום וסביבה 18/02/2008 19:54:02   
         לא יותר כדאי רב-מאייד מאשר מיני מרכזי?
        פיטר 18/02/2008 19:33:27   
             העדיפות משתנה ממקרה למקרה.
            אלון - אקלים חימום וסביבה 18/02/2008 20:07:02   
     האם יש פתרון מומלץ למיזוג לבית בשטח 160 מ"ר
    עמית 20/02/2008 16:02:07   
         כן, מולטי מאייד (רב מאייד)
        אלון - אקלים חימום וסביבה 20/02/2008 23:42:54   
             מה סדרי הגודל של מחיר של רב מאייד כנ"ל
            עמית 21/02/2008 08:57:27   
                 יוצא מכך שהעדיפות היא למזגנים עיליים .עכשיו צריך
                יצחק 23/02/2008 12:11:20   
     יש לי ניסיון רב עם אינוורטר מיצובישי - מעולה
    בנאי 26/02/2008 14:52:08   
         זה המזגן שעולה כמו מכונית באותו דגם?
        עמית 26/02/2008 17:33:55   
לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן



מנהל פורום מיזוג אוויר :
מוטי - אלקטרה [Email]