Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן הדפסה
נושא:

תלוי בגודל הבית, החלוקה שלו ואופי החיים בבית


מחבר ההודעה: אלון - אקלים חימום וסביבה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 17/02/2008 20:52:02

תוכן ההודעה:

אין פתרון אחד לכל סוגי הבתים. כל בית והמשתנים שלו.
עיילי בכל חדר מתאים בעיקר לבתים גדולים כאשר לא נמצאים בכל החדרים כל הזמן ובכל זאת יש צורך במזגנים בכל החדרים. פתרון זה יביא לחסכון באנרגיה (נמצאים-מדליקים).
לעומת זאת, מיני מרכזי אינוורטר יתאים בעיקר לדירה במפלס אחד וכאשר הדירה מאוכלסת.
בגדול, החסכון באינוורטרים מגיע לכ-30% מצריכת החשמל.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 מיני מרכזי אינברטר -- מודיל 15/02/2008 12:12:53    
     ג´מייקה אינוורטר-
    אלון - אקלים חימום וסביבה 17/02/2008 17:03:24   
         בשיחה שהתבצעה עם גורם "בכיר" באלקטרה.....
        אלון - אקלים חימום וסביבה 17/02/2008 17:12:58   
             האם הוא עדיף על מזגנים עיליים רגילים בכל חדר .
            יצחק 17/02/2008 17:32:42   
                 תלוי בגודל הבית, החלוקה שלו ואופי החיים בבית
                אלון - אקלים חימום וסביבה 17/02/2008 20:52:02   
                     מה המחיר של מיני מרכזי אינוטר 5 כ"ס
                    יצחק 18/02/2008 18:24:49   
                         נע בין 14k-25k (תלוי ביצרן) לפני התקנה.
                        אלון - אקלים חימום וסביבה 18/02/2008 19:54:02   
         לא יותר כדאי רב-מאייד מאשר מיני מרכזי?
        פיטר 18/02/2008 19:33:27   
             העדיפות משתנה ממקרה למקרה.
            אלון - אקלים חימום וסביבה 18/02/2008 20:07:02   
     האם יש פתרון מומלץ למיזוג לבית בשטח 160 מ"ר
    עמית 20/02/2008 16:02:07   
         כן, מולטי מאייד (רב מאייד)
        אלון - אקלים חימום וסביבה 20/02/2008 23:42:54   
             מה סדרי הגודל של מחיר של רב מאייד כנ"ל
            עמית 21/02/2008 08:57:27   
                 יוצא מכך שהעדיפות היא למזגנים עיליים .עכשיו צריך
                יצחק 23/02/2008 12:11:20   
     יש לי ניסיון רב עם אינוורטר מיצובישי - מעולה
    בנאי 26/02/2008 14:52:08   
         זה המזגן שעולה כמו מכונית באותו דגם?
        עמית 26/02/2008 17:33:55   
לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן



מנהל פורום מיזוג אוויר :
מוטי - אלקטרה [Email]