Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן הדפסה
נושא:

יש לי ניסיון רב עם אינוורטר מיצובישי - מעולה


מחבר ההודעה: בנאי- דוא"ל לכותב
בתאריך: 26/02/2008 14:52:08

תוכן ההודעה:

ומומלץ בחום!

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 מיני מרכזי אינברטר -- מודיל 15/02/2008 12:12:53    
     ג´מייקה אינוורטר-
    אלון - אקלים חימום וסביבה 17/02/2008 17:03:24   
         בשיחה שהתבצעה עם גורם "בכיר" באלקטרה.....
        אלון - אקלים חימום וסביבה 17/02/2008 17:12:58   
             האם הוא עדיף על מזגנים עיליים רגילים בכל חדר .
            יצחק 17/02/2008 17:32:42   
                 תלוי בגודל הבית, החלוקה שלו ואופי החיים בבית
                אלון - אקלים חימום וסביבה 17/02/2008 20:52:02   
                     מה המחיר של מיני מרכזי אינוטר 5 כ"ס
                    יצחק 18/02/2008 18:24:49   
                         נע בין 14k-25k (תלוי ביצרן) לפני התקנה.
                        אלון - אקלים חימום וסביבה 18/02/2008 19:54:02   
         לא יותר כדאי רב-מאייד מאשר מיני מרכזי?
        פיטר 18/02/2008 19:33:27   
             העדיפות משתנה ממקרה למקרה.
            אלון - אקלים חימום וסביבה 18/02/2008 20:07:02   
     האם יש פתרון מומלץ למיזוג לבית בשטח 160 מ"ר
    עמית 20/02/2008 16:02:07   
         כן, מולטי מאייד (רב מאייד)
        אלון - אקלים חימום וסביבה 20/02/2008 23:42:54   
             מה סדרי הגודל של מחיר של רב מאייד כנ"ל
            עמית 21/02/2008 08:57:27   
                 יוצא מכך שהעדיפות היא למזגנים עיליים .עכשיו צריך
                יצחק 23/02/2008 12:11:20   
     יש לי ניסיון רב עם אינוורטר מיצובישי - מעולה
    בנאי 26/02/2008 14:52:08   
         זה המזגן שעולה כמו מכונית באותו דגם?
        עמית 26/02/2008 17:33:55   
לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן



מנהל פורום מיזוג אוויר :
מוטי - אלקטרה [Email]