Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן הדפסה
נושא:

צובר גז או מיכלים...


מחבר ההודעה: אלון - אקלים חימום וסביבה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 14/02/2008 12:08:26

תוכן ההודעה:

שלום נעמי,
דבר ראשון והכי חשוב: כל עבודת גז לרבות: קו גז, התקנת מיכלים והטמנה של צובר, חייבת להתבצע ע"י טכנאי גז ומחייבת אישור מיוחד (תקינה).
הגפ"ם (גז פחממני מעובה) מגיע במצב צבירה נוזלי והוא מתאייד במיכלים ואנו צורכים את מה שהתאייד.
במערכת הסקה ע"י גז רצוי להשתמש בצובר וזה בגלל ספיקת (כמות) הגז לשעה הנדרשת להפעלה תקינה של המערכת. כושר האיוד של מיכלי הגז (בלונים) נמוך ולכן נדרשים שלושה מיכלים גדולים (48 ק"ג) שיספקו גז בו זמנית בכדי שלא תהיה בעיה של ספיקה. לעומת זאת, כושר האיוד של הצובר גדול בהרבה. בדר"כ אנו ממליצים לקנות את הצובר ולא לשכור מחברת הגז מכיוון שחברת הגז מחייבת את השוכר למשוך רק ממנה גז לתקופה מאוד ארוכה וגובה מחיר גבוה יחסית לק"ג גז או מחייבת לכמות מינימאלית שהיא בדר"כ גבוהה מהנצרך בפועל.
דבר נוסף, מיכוון שהגז בבלונים אינו מתאייד עד הסוף את מחזירה באופן קבוע כ-10 עד 15% מהגז בכל החלפה של המיכלים.
לסיכום - יותר כלכלי ואסטטי לטמון צובר מאשר למקם שישה מיכלי גז גדולים.
לשאלתך - כמה בלונים יספיקו בחודש, תלוי באזור מגורייך, רמת הבידוד של הבית, זמני ההפעלה וגודל הבית. מערכת בקרה איכותית למערכת ההסקה גם תחסוך אנרגיה.
צרי איתי קשר ואמליץ לך על חברת גז באזור מגורייך.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 גז -- נעמי 13/02/2008 15:34:58    
     השוואה בין מיכלי גז לצובר
    אלון - אקלים חימום וסביבה 14/02/2008 11:41:40   
     צובר גז או מיכלים...
    אלון - אקלים חימום וסביבה 14/02/2008 12:08:26   
         שלחתי לך מייל, מקווה שקיבלת...
        נעמי 17/02/2008 10:40:04   
             קיבלתי והשבתי
            אלון - אקלים חימום וסביבה 17/02/2008 20:53:34   
         מה עלות הצובר (רכישה /השכרה) ואיזה שטח דרוש עבורו?
        עמית 20/02/2008 16:00:28   
             בבתים פרטיים נהוג לטמון צוברים של 250 גלון
            אלון - אקלים חימום וסביבה 20/02/2008 23:54:18   
                 סליחה על הבורות אבל מה זה אומר מבחינת שטח?
                עמית 21/02/2008 13:52:24   
                     השטח הנדרש הוא כ- 5x5
                    אלון - אקלים חימום וסביבה 27/02/2008 17:29:09   
                         תודה
                        עמית 09/03/2008 21:54:07   
לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן



מנהל פורום מיזוג אוויר :
מוטי - אלקטרה [Email]