Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן הדפסה
נושא:

רונה..


מחבר ההודעה: הלוחש לסוסים- דוא"ל לכותב
בתאריך: 13/02/2008 11:29:21

תוכן ההודעה:

רק בסעיף 1 של אלון יש מסר טכני, אך הוא פשוט. הדרוג האנרגטי מתיחס לצריכת החשמל של המזגן לעומת תפוקת החימום/קרור שהוא מפיק. הנתון הינו נתון מספרי פשוט שמסופק ע"י היצרן ורשום על המכשיר. הכוונה שתקפידי לרכוש מזגן שצריכת החשמל שלו היא הנמוכה ביותר ותפוקתו הגבוהה ביותר.

שנית, בהתקנת מזגן יש לתת את הדעת לסוגיית ניקוז המים שמיצר המאייד (המאייד = "המכשיר" שמוקתן על הקיר בחדר וממנו יצא חום או קור..). את המים יש להוביל אל מחוץ לבית או למערכת הקולחין (חדר אמבטיה, כיור). יש תקנים בנושא. אם מתקין המזגנים יחפף בנושא זה, את עלולה לסבול מאוד מרטיביות בתוך הבית.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 בחירת מזגן -- rona 11/02/2008 16:21:58    
     תחילה בהצלחה לפורום והשאלה מאוד טובה אני מנסה
    א.כ 11/02/2008 18:42:00   
         כמה נקודות ל...
        אלון - אקלים חימום וסביבה 12/02/2008 10:10:11   
             תודה אלון- חייבת להודות שחלק ממה שאמרת
            רונה 13/02/2008 01:14:32   
                 רונה..
                הלוחש לסוסים 13/02/2008 11:29:21   
                     תודה- הדפסתי ולקחתי צידה לדרך...
                    rona 13/02/2008 21:08:47   
                     הכל יפה וידוע אך מדוע לא מוסרים חוות דעת על סוגי
                    א.כ 13/02/2008 21:10:42   
                         קריאה לדיון פתוח
                        אלון - אקלים חימום וסביבה 14/02/2008 12:15:24   
                             א.כ. - אלון צודק. לדעתי זה לא יהיה נכון לתת ציונים
                            הלוחש לסוסים 14/02/2008 12:40:46   
                                 מסכים שאלון לא יכול להגיב אך אני מחכה להצעתו פתח
                                א.כ 14/02/2008 14:33:01   
לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן



מנהל פורום מיזוג אוויר :
מוטי - אלקטרה [Email]