Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן הדפסה
נושא:

במידה ובאמת אינוורטר של מיצובישי זול יותר


מחבר ההודעה: אורי- דוא"ל לכותב
בתאריך: 12/03/2008 14:17:08

תוכן ההודעה:

מאשר לקנות אינוורטר של אלקטרה + מערכת חימום תת רצפתי זה לא ישתלם כל כך.
מניסיוני האינוורטר לא מייבש אם מכוונים את הטמפ´ בחורף בין 18 ל-21 מעלות. בהתחלה לזמן קצר הוא מניב תפוקת חום אגרסיבית שמטרתה להגיע מהר ככל האפשר לטמפ´ המבוקשת ואחר החימום הופך לעדין ביותר וההרגשה היא נעימה בדיוק כמו עם רדיאטור אין כמעט הבדל בתחושה. מחליף החום של הסוללה הפנימית לא חם עד כדי כך בתפוקת מדחס מינימלית בשביל לייבש מהר את הלחות. ייבוש קורה כאשר האדם מכוון את היחידה לחמם כל היום על 23-25 מעלות, וגם אז זה במידה פחותה ממזגן שלא עובד בתפוקה משתנה.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 מיזוג, דחוף -- וני 10/03/2008 17:04:59    
     מיצובישי
    בנאי 11/03/2008 11:19:25   
         האם התקנה של מיני מרכזי מציבוצי בירושלים גם חסכוני
        יוסף 11/03/2008 21:23:20   
             מנסיוננו העשיר עם מיצובישי אני יכול לומר שהמזגנים
            אלון - אקלים חימום וסביבה 11/03/2008 23:05:15   
                 עלויות
                וני 12/03/2008 06:50:42   
                     במידה ובאמת אינוורטר של מיצובישי זול יותר
                    אורי 12/03/2008 14:17:08   
                     הי ויני אני בדיוק אבל בדיוק ....
                    ליאור 12/03/2008 17:50:34   
                         נצתרך=נצטרך
                        ליאור 12/03/2008 18:03:05   
                         לא הסקה בנפט
                        וני 13/03/2008 07:02:18   
                             ויני משהו חשוב על משאבת חום
                            ליאור 13/03/2008 21:31:41   
                                 איפה קונים
                                וני 14/03/2008 07:11:01   
                                     כן צריך מיכל נפט ,,,
                                    ליאור 14/03/2008 07:45:09   
                                     מזגן מיצובישי
                                    רון 25/11/2010 05:53:49   
                                         מזגן מיצובישי
                                        רון 25/11/2010 05:58:13   
לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן



מנהל פורום מיזוג אוויר :
מוטי - אלקטרה [Email]