Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן הדפסה
נושא:

מנסיוננו העשיר עם מיצובישי אני יכול לומר שהמזגנים


מחבר ההודעה: אלון - אקלים חימום וסביבה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 11/03/2008 23:05:15

תוכן ההודעה:

שלהם עובדים בצורה מעולה ובטמפרטורות קיצוניות.
האינוורטרים אומנם פחות מיבשים אך אין מה להשוות בינם לבין הסקה ע"י מים.
כל הולכה מאולצת של אויר מייבשת.
החימום התת רצפתי מעביר חום עם הסביבה בצורת הקרנה או התפשטות חום ולכן השיטה הזו עדיפה לחימום.
בנוסף, פיזור האויר ע"י מזגן בחדר יוצר סירקולציה מהמאיד ובחזרה אליו ולכן תמיד יהיו הפרשי טמפרטורות בין החלק התחתון של החדר ויהיו "נקודות קרות".
לעומת זאת, חימום תת רצפתי מעביר חום בין הריצוף למסה בחדר בצורה אחידה וכלפי מעלה וכתוצאה מזה הריהוט, הקירות וכל מה שבחדר משווים טמפרטורה.
לדעתי עדיף להשקיע במערכת מיזוג מתקדמת פחות יקרה ולשלב חימום תת רצפתי.

לשאלתו של יוסף - ניתן להתקין את מזגני מיצובישי גם בירושלים והם יהיו חסכוניים באותה המידה. צור איתי קשר כדי שאוכל להבין את צרכיך ולומר לך סדר גודל של עלויות ראשוניות.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 מיזוג, דחוף -- וני 10/03/2008 17:04:59    
     מיצובישי
    בנאי 11/03/2008 11:19:25   
         האם התקנה של מיני מרכזי מציבוצי בירושלים גם חסכוני
        יוסף 11/03/2008 21:23:20   
             מנסיוננו העשיר עם מיצובישי אני יכול לומר שהמזגנים
            אלון - אקלים חימום וסביבה 11/03/2008 23:05:15   
                 עלויות
                וני 12/03/2008 06:50:42   
                     במידה ובאמת אינוורטר של מיצובישי זול יותר
                    אורי 12/03/2008 14:17:08   
                     הי ויני אני בדיוק אבל בדיוק ....
                    ליאור 12/03/2008 17:50:34   
                         נצתרך=נצטרך
                        ליאור 12/03/2008 18:03:05   
                         לא הסקה בנפט
                        וני 13/03/2008 07:02:18   
                             ויני משהו חשוב על משאבת חום
                            ליאור 13/03/2008 21:31:41   
                                 איפה קונים
                                וני 14/03/2008 07:11:01   
                                     כן צריך מיכל נפט ,,,
                                    ליאור 14/03/2008 07:45:09   
                                     מזגן מיצובישי
                                    רון 25/11/2010 05:53:49   
                                         מזגן מיצובישי
                                        רון 25/11/2010 05:58:13   
לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן



מנהל פורום מיזוג אוויר :
מוטי - אלקטרה [Email]