Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן הדפסה
נושא:

חימום תת ריצפתי


מחבר ההודעה: דן קליין- דוא"ל לכותב
בתאריך: 05/02/2010 20:38:05

תוכן ההודעה:

מאיה שלום
חימום תת ריצפתי מדובר בשיטת חימום שיש להבטיח התאמתה לצורכי המשתמש. יפה כתבת והתייחסת לנושא השכבות ועומק התקנת המערכת. ראי www.decoragroup.com הסבר כללי על סוגי המערכות הקיימות. ככלל נתן לחמם חדר גם כאשר החיפויי יהיה חיפויי פרקט חשוב מבנה הפרקט ויתר השכבות המרכיבות את הריצפה. חשוב להבין שחימום תת ריצפתי הינו חימם איטי בפועל בטמפרטורה נמוכה, טמפרטורת הריצפה לא תעלה על 27 צ´. מכאן שבמדה ואובדן ההטרמי של החלל בו מותקן חימום תת ריצפתי עולה על 70 ווט למ"ר לא תחושי חימום אופטימלי בימים/לילות בה הטמפרטורה בחוץ צונחת ל 5-10 צ´ ראי גם www.domoteck.org בהצלחה.
דן

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 חימום תת ריצפתי וריצוף -- מאיה 11/02/2008 12:42:56    
     חימום תת רצפתי ופרקט
    אלון - אקלים חימום וסביבה 11/02/2008 15:02:03   
         אלון תודה ועוד הרהור
        מאיה 12/02/2008 08:23:10   
             "פרידג´ידר???"
            אלון - אקלים חימום וסביבה 12/02/2008 10:19:06   
                 אאוץ´..לא הבנתי את הקטע עם ה"פריג´ידר" ואני
                מאיה 12/02/2008 11:19:24   
                     הכוונה של אלון, אינה קשורה להומור... >
                    צופה מהצד 12/02/2008 11:25:08   
                         אה...נפל לי האסימון-ככה קורא לזה השיפוצניק
                        מאיה 12/02/2008 11:56:22   
                             מאיה יקירתי - מתנצל אם לא הסברתי את עצמי נכון...
                            אלון - אקלים חימום וסביבה 12/02/2008 15:53:02   
                                 כמו פלאפון / טלפון סלולרי
                                הלוחש לסוסים 13/02/2008 11:19:56   
                                     טוב הבנו...
                                    אבשלום קור 13/02/2008 15:01:10   
     חימום תת ריצפתי
    דן קליין 05/02/2010 20:38:05   
         חימום תת ריצפתי
        רון 13/05/2011 14:21:51   
לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן



מנהל פורום מיזוג אוויר :
מוטי - אלקטרה [Email]