Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן הדפסה
נושא:

חימום תת רצפתי במים


מחבר ההודעה: ג&#;יוואן - אקלים חימום- דוא"ל לכותב
בתאריך: 03/03/2008 14:58:34

תוכן ההודעה:

לאור הפרסומים בנושא קרינה מחימום תת רצפתי חשמלי באמת עדיף חימום באמצעות צנרת מים הפרוסה תחת הרצפה.

את המים החמים בצנרת ניתן לחמם במשאבת חום הפועלת על חשמל, תנור גז או תנור סולר, ואפילו לשלב מערכת סולארית לתמיכה במערכת ההסקה.
לכל אחד מאמצעי חימום אלה יתרונות וחסרונות.
משאבות חום הנן החסכוניות ביותר אולם השימוש בהן בתחום ההסקה חדש יחסית ויש עוד מספר מחלות ילדות, ובנוסף הן עובדות בטמפ´ נמוכות ולכן לא מספקות מים חמים לצריכה אלא להסקה בלבד. גם מחיר הקניה וההתקנה שלהן גבוה יותר כיום מזה של תנורי גז וסולר.
תנורי הגז והסולר מחממים את המים גם לצריכה ומספקים מים חמים בכל שעה ביממה ללא הגבלה, אך עלות תפעולם גבוהה יותר (לפחות במחירי האנרגיה הנוכחיים בישראל). בין הגז לסולר עדיף תנור גז שהבעירה שלו נקייה יותר, דורש פחות תחזוקה והוא חסכוני יותר בעלות התפעול.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 חימום תת צפתי דחוף!!! -- אורנית 28/02/2008 14:20:22    
     כנסי לפורם בניה, עשי חיפוש לאחור ותמצאי ים של
    הלוחש לסוסים 28/02/2008 15:09:49   
     קודם כל קצת סדר בבלאגן חימום רצפתי חשמלי עובד רק
    מתן פתרונות חימום 28/02/2008 23:26:16   
     קודם כל קצת סדר בבלאגן חימום רצפתי חשמלי עובד רק
    מתן פתרונות חימום 28/02/2008 23:32:50   
     חימום תת רצפתי במים
    ג&#;יוואן - אקלים חימום 03/03/2008 14:58:34   
     חימום תת ריצפתי חשמלי
    סטויצקי גל 17/07/2009 11:00:15   
לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן



מנהל פורום מיזוג אוויר :
מוטי - אלקטרה [Email]