Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן הדפסה
נושא:

בחירת מזגן


מחבר ההודעה: rona- דוא"ל לכותב
בתאריך: 11/02/2008 16:21:58

תוכן ההודעה:

הי לפורום החדש ובהצלחה.
שאלה בקשר למיזוג- אנחנו גרים בבית שכור, רוצה להכניס 2 מזגנים קטנים עיליים של 1 כוח לחדרי הילדים (שאולי יום אחד אקח אתי כשנעבור... או לא...)שאלתי היא - כל אחד מהמתקינים שדיברתי אתו ממליץ על סוג מזגן אחר. על טורנדו אמרו לי שאמנם הוא מפורסם בכל דקה בכל מקום, אבל התיקון שלו יקר ומסובך, המליצו לי על אלקו וגם על lg ואח"כ מתקין אחר אמר שאלקו עדיף וכו... וכו..
איך אדם שאין לו נסיון יודע להחליט על המזגן הנכון ועל קושי התיקונים ברגע האמת. אם באמת המזגן שקט, וכו..
תודה

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 בחירת מזגן -- rona 11/02/2008 16:21:58    
     תחילה בהצלחה לפורום והשאלה מאוד טובה אני מנסה
    א.כ 11/02/2008 18:42:00   
         כמה נקודות ל...
        אלון - אקלים חימום וסביבה 12/02/2008 10:10:11   
             תודה אלון- חייבת להודות שחלק ממה שאמרת
            רונה 13/02/2008 01:14:32   
                 רונה..
                הלוחש לסוסים 13/02/2008 11:29:21   
                     תודה- הדפסתי ולקחתי צידה לדרך...
                    rona 13/02/2008 21:08:47   
                     הכל יפה וידוע אך מדוע לא מוסרים חוות דעת על סוגי
                    א.כ 13/02/2008 21:10:42   
                         קריאה לדיון פתוח
                        אלון - אקלים חימום וסביבה 14/02/2008 12:15:24   
                             א.כ. - אלון צודק. לדעתי זה לא יהיה נכון לתת ציונים
                            הלוחש לסוסים 14/02/2008 12:40:46   
                                 מסכים שאלון לא יכול להגיב אך אני מחכה להצעתו פתח
                                א.כ 14/02/2008 14:33:01   
לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן



מנהל פורום מיזוג אוויר :
מוטי - אלקטרה [Email]