Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן הדפסה
נושא:

חימום תת ריצפתי וריצוף


מחבר ההודעה: מאיה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 11/02/2008 12:42:56

תוכן ההודעה:

אנחנו בונים בית פרטי כרגע ורצינו לעשות חימום תת ריצפתי.(לא חשמלי) עד כאן אין בעייה - אנחנו מעוניינים לשים פרקט באגף הילדים בחברת הפרקטים אמרו שצריך לעשות בידוד עם פוליאריטן אחר כך צינורות החימום ומעל זה עדיף ריצוף(גם אם זול) ואז פרקט .
השאלה אם החום יגיע "למעלה",מרוב שכבות? ובעצם הבית לא יתחמם יש לו המון שכבות לעבור.מה עושים? האם מניסיונך אפשר לפרקט על חימום תת ריצפתי כזה ומה השיטה?והאם הפרקט ישמר לאורך זמן?

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 חימום תת ריצפתי וריצוף -- מאיה 11/02/2008 12:42:56    
     חימום תת רצפתי ופרקט
    אלון - אקלים חימום וסביבה 11/02/2008 15:02:03   
         אלון תודה ועוד הרהור
        מאיה 12/02/2008 08:23:10   
             "פרידג´ידר???"
            אלון - אקלים חימום וסביבה 12/02/2008 10:19:06   
                 אאוץ´..לא הבנתי את הקטע עם ה"פריג´ידר" ואני
                מאיה 12/02/2008 11:19:24   
                     הכוונה של אלון, אינה קשורה להומור... >
                    צופה מהצד 12/02/2008 11:25:08   
                         אה...נפל לי האסימון-ככה קורא לזה השיפוצניק
                        מאיה 12/02/2008 11:56:22   
                             מאיה יקירתי - מתנצל אם לא הסברתי את עצמי נכון...
                            אלון - אקלים חימום וסביבה 12/02/2008 15:53:02   
                                 כמו פלאפון / טלפון סלולרי
                                הלוחש לסוסים 13/02/2008 11:19:56   
                                     טוב הבנו...
                                    אבשלום קור 13/02/2008 15:01:10   
     חימום תת ריצפתי
    דן קליין 05/02/2010 20:38:05   
         חימום תת ריצפתי
        רון 13/05/2011 14:21:51   
לכניסה לפורום: מיזוג אוויר לחצו כאן



מנהל פורום מיזוג אוויר :
מוטי - אלקטרה [Email]