|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: בטקל
מחבר ההודעה:
אלי- מלגול- דוא"ל לכותב
בתאריך: 23/11/2010 16:42:49
|
|
תוכן ההודעה:
אילון שלום
בט –קל נועד לצורך יצירת שיפועים על הגג לצורך יצירת ניקוז נאות של המים . השיטה מאפשרת הנחת שכבת בידוד טרמי מתחת למערכת
אם באפשרותך לצקת את הגג בשיפועים הרצויים מראש- מה טוב ואז השיטה המאופיינת היא "גג הפוך" – איטום,הגנה על האיטום קל קר (בדוד טרמי) ושכבת חצץ ע"ג הקלקר
ממליץ לך לבצע בשיטה המקובלת תוך שימת דגש על יציקת בטקל איכותית ןמתן זמן אשפרה של 21 יום לפני בצוע האיטום. במידה ויורד גשם משמעותי יש להמתין לייבוש
נאות לפחות שבוע יבש נוסף!! התהליך מאפשר שחרור מים כלואים בשכבת הבטקל ומונע התנפחויות אגב גם שכבת זפת לפני יריעת האיטום משפרת נושא זה -- בהצלחה
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|