Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן הדפסה
נושא:

כמו תמיד, אין לקהל הרחב מושג, מדוע חשוב למנוע


מחבר ההודעה: ירמי- דוא"ל לכותב
בתאריך: 13/11/2010 19:18:04

תוכן ההודעה:

גשרי קור.
החשש הוא לא מההשפעה על הטמפ´ הכללית בבית.
החשש הוא מפני יצירת מוקדי "קונדנסציה"- התעבות של אדי מים הנוצרים בחללים מחוממים ופוגשים את רצועות הבטון הקרות (בחורף).
אם כל הקיר היה קר, או כל הקיר היה מבודד, לא היות נוצרים ריכוזים כאלה.
האם עד כאן ברור ?
נמשיך.
ריכוזי התעבות אלה, יוצרים במשך הזמן, ריכוזי עובש שחורים וזו הבעיה...

אי אפשר לעשות טיח רגיל על השאר, כי נזדקק לעובי של כ-4 ס"מ בכדי להשוות מישורים עם הטיח הטרמי וזה מאד לא רצוי ולא מקובל.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 בידוד קירות מבטון -- צחי 11/11/2010 22:53:43    
     זהו אחד הנושאים הכאובים בבניה באיטונג
    ירמי 12/11/2010 08:06:11   
         תודה ירמי
        צחי 12/11/2010 15:31:12   
             כמו תמיד, אין לקהל הרחב מושג, מדוע חשוב למנוע
            ירמי 13/11/2010 19:18:04   
                 אתה יכול להסביר
                צחי 13/11/2010 23:49:20   
                     אני מצרף תמונה של הקירות
                    צחי 14/11/2010 00:13:42   
                     טיח רגיל- כ-2ס"מ, טיח טרמי מורכב משכבה "טרמית" +
                    ירמי 14/11/2010 08:51:05   
                         תודה ירמי
                        צחי 14/11/2010 17:55:26   
                             המהנדס והאדריכל שלך, אמורים לדעת את התשובות לכך
                            ירמי 15/11/2010 05:23:44   
                                 בידוד גשרי קור - בשלב בניית השלד
                                אחד העם 15/11/2010 22:43:33   
                                     עמק יזרעאל, לא גבעת האלה, צריך לקרוא במתינות.
                                    ירמי 15/11/2010 23:26:59   
                                     אם אני אעשה טיח טרמי על הקירות האלה
                                    צחי 16/11/2010 19:17:39   
         בידוד וקלקר אדקס - נושאים כאובים
        אסתר לחיאני 16/11/2010 07:40:27   
             ירמי - בתמונה תוכל לראות מאחורי הבית את הכפר עילוט
            אחד העם 16/11/2010 09:05:41   
                 סליחה - אחד העם ! התבלבלתי עם שואל אחר.
                ירמי 16/11/2010 22:36:52   
             בידוד טרמי
            ל ב פיקוח והנדסה 16/11/2010 15:19:28   
                 לב
                ירמי 16/11/2010 22:42:27   
                     ירמי
                    ל ב פיקוח והנדסה 16/11/2010 23:15:59   
             אסתר- קראי שוב את התשובות.
            גיורא 16/11/2010 18:26:21   
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן



מנהל פורום בידוד אקוסטיקה ואיטום :
כנען סנטר
03-5566007 [Email]