|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: כמו תמיד, אין לקהל הרחב מושג, מדוע חשוב למנוע
מחבר ההודעה:
ירמי- דוא"ל לכותב
בתאריך: 13/11/2010 19:18:04
|
|
תוכן ההודעה:
גשרי קור.
החשש הוא לא מההשפעה על הטמפ´ הכללית בבית.
החשש הוא מפני יצירת מוקדי "קונדנסציה"- התעבות של אדי מים הנוצרים בחללים מחוממים ופוגשים את רצועות הבטון הקרות (בחורף).
אם כל הקיר היה קר, או כל הקיר היה מבודד, לא היות נוצרים ריכוזים כאלה.
האם עד כאן ברור ?
נמשיך.
ריכוזי התעבות אלה, יוצרים במשך הזמן, ריכוזי עובש שחורים וזו הבעיה...
אי אפשר לעשות טיח רגיל על השאר, כי נזדקק לעובי של כ-4 ס"מ בכדי להשוות מישורים עם הטיח הטרמי וזה מאד לא רצוי ולא מקובל.
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|