|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: נתחיל בזה שמערכת לבקרת עוצמת דציבלים -ישנה.
מחבר ההודעה:
צביקה המקורי- דוא"ל לכותב
בתאריך: 19/10/2010 21:34:20
|
|
תוכן ההודעה:
אולי בספרים שלך כל מה שכתבתי לא שווה דבר וחצי דבר, אבל מניסיוני האישי בפרוייקט מסוג אחר המיפרט הנ"ל נתן פתרון למעבר רעש ב100%
כאן מדובר בעוצמות גבוהות יותר.
מכיר גם את עוסמר של מ פ ה .
לא שאלתי על דלתות וזה לא קשור לבידוד אקוסטי בתיקרות
לא קיימת בעיית הדהוד ולמרות זאת מנסים לשפר את איכות המיבנה בקטע האקוסטי
כמובן שאלו פיסות מיידע ,ואני לא הולך לפרט בדיוק מהסיבה שאני לא מצפה מהפורום לקבל מיפרט ספציפי
תודה בכל אופן
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|