|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: תמיד עדיף לעבוד עפ"י מפרט של יועץ
מחבר ההודעה:
אירית- מלגול- דוא"ל לכותב
בתאריך: 14/10/2010 10:52:43
|
|
תוכן ההודעה:
ראשית אני תומכת בתשובת גיורא.
באמת בתחום האיטום תמיד נכון יותר לעבוד עפ"י מפרט של מתכנן.
אין אנו מתכוונים להחליף יועצים, מה גם שבתחום החדרים הרטובים אין דיעה אחת לגבי מה נכון יותר לבצע.
אנו יכולים לתת כאן הצעה לביצוע אבל אין זה אומר שזהו הפתרון הנכון או היחיד ולא אחר.
יש לדאוג לתשתית יציבה ונקיה מאבק ובטון רופף,
יש לדאוג לביטון מערכת האינסטלציה כמו גם את סף הכניסה לחדר(מתחת לדלת!!)
ניתן להסתפק ביישום מערכת צמנטית(בשתי שכבות ) כולל משטחים אנכיים בקירות המקלחת.
למהדרין ניתן ליישם לאחר הייבוש מריחה קרה של שכבת ביטומן אלסטומרי (אלסטופז ,איזיגום או אחר)
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|