|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: התחושה מניסיוני וללא ידע אקוסטי מוסמך, שכאשר הרלס
מחבר ההודעה:
מסגר- דוא"ל לכותב
בתאריך: 07/10/2010 17:53:33
|
|
תוכן ההודעה:
לא חזק דיו, יהיה רעש גם אם המדרגות עשויות מפח עבה.
אינני יודע אם במצב כזה הרעש נובע מהויברציות של הרלס, או שאז הרלס מחזיר את הויברציות למדרגות, והן ממשיכות לכן להרעיש.
אם אני צודק, שווה לך להשקיע גם ברלס חזק יותר. זה לא משמעותי במחיר.
מענין לשמוע אם נכון מבחינה אקוסטית שלא מספיק שפח המדרגה יהיה עבה, אלא שגם הרלס צריך להיות חזק יותר.
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|