|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: היי יקי
מחבר ההודעה:
אבי-מ- דוא"ל לכותב
בתאריך: 01/07/2010 09:48:35
|
|
תוכן ההודעה:
ככל שהחלל גדול יותר והינו ריק, כך רמת ההדהוד גדלה, דהיינו עוצמת הרעש גם מתמשכת וגם גדלה.
אשר ל- "בודוד" שציינת, אני רק משער שאתה מתכוון ל- פלציב בעובי 6 מ"מ, אזי 6 מ"מ פלציב להערכתי אינו מספק מבחינה קול הולם, כך שמי שמוכר לך "לוקשים" היזהר מהשטויות שמציין לך, מה זה "בידוד אקוסטי 6 מ"מ" , אולי עופרת בעובי 6 מ"מ?, שהינה חומר טוב לבידוד אקוסטי...
בנוסך עלי לציין כי אף לתכולה שתהייה בתוך חלל החדר תלויה ברמת ההדהוד, גם אם החלל גדול, הכל תלוי במה שיוכנס אל תוך החללים, בין אם הם קטנים ובין אם הם גדולים.
לידיעתך, חלק מהרעשים עוברים גם דרך הקונסטרוקציה וגם דרך הקירות, ולא רק דרך התקרה...
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|