|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: רפש אקוסטי?
מחבר ההודעה:
ג´יימס- דוא"ל לכותב
בתאריך: 22/10/2010 12:27:55
|
|
תוכן ההודעה:
אבי מ. אתה מטיל רפש אקוסטי והשימוש שאתה
עושה במילים הינו מכוער.
עם השלמת הפרויקט אני יכול להעיד בוודאות
כי ההמלצות שקיבלתי בנושאי עיבוי הקירות
ואיטום מלא של כל מפגשי קירות גבס עם
קירות מבניים היו מדויקות ביותר. סוג
שכבות הקיר, סוג החומר בין השכבות וסוג
האיטום ההיקפי היו כה מדיקים עד כי התוצאה
טובה משציפיתי. יהיה זה לרוחך או שלא
כנראה שיש עוד מספר בעלי מקצוע ובעלי ידע
שאינם נופלים ואולי עולים עליך במקצת וזאת
ללא צורך בהכפשות. ביררתי עם החברה
המדוברת והם גם הופתעו מאד מדבריך וגם
הציגו את עובדת חברותם באגודה הישראלית
לאקוסטיקה, אמנם לא בתא היועצים... מהצד
השני מאד הקפידו בשיחה בכבודך וסירבו בכל
תוקף להתייחס להשמצותיך, וחבל. השימוש
שאתה עושה בפורום זה לפירסום משרדך אינו
עולה בקנה אחד עם העבודה שאתה פוסל את כל
האחרים כולל כנראה קולגות שלך.
בהצלחה לכולם.
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|