Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן הדפסה
נושא:

אבאר את דברי. בשאלה זו לא מדובר בריצוף על עץ, אלא


מחבר ההודעה: צורי- דוא"ל לכותב
בתאריך: 29/05/2010 22:41:36

תוכן ההודעה:

בריצוף על יציקת בטון שתחתיה חלל. היציקה דקה, ומשקלה חושב ע"י המהנדס והכל בסדר. אלא שאם נשים בחלל שתחתיה בטקל, אז המשקל יהיה מדי גבוה.

ואני חוזר שוב על שאלתי: במקרה דלעיל, שיש יציקת בטון 5 ס"מ, שמתחתיה יש חלל של 10-12 ס"מ (בין תחתית יציקת הבטון החדשה הזו לבטון הישן של התשתית), אם אשים בחלל זה קלקר, האם יהיה קול חלול? ואם התשובה שיהיה - אם אשים על הקלקר פלציב, האם גם אז יהיה קול חלול?

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 מניעת קול חלול ברצפה שמתחתיה יש חלל -- דקל 25/05/2010 07:59:27    
     היי דקל
    אבי-מ 25/05/2010 08:47:38   
         אני לפני ריצוף. הריצוף גבוה מדי, ולכן בודקים
        דקל 25/05/2010 09:14:19   
             האם מישהו גר מתחתיך?
            אבי-מ 25/05/2010 11:18:29   
                 לא. הקומה התחתונה גם כן שלי
                דקל 25/05/2010 20:20:03   
                     היי דקל
                    אבי-מ 25/05/2010 20:32:45   
                         תודה. דבריך מאוד מעניינים. אני מבין מדבריך שהקול
                        דקל 25/05/2010 21:34:05   
                             היי דקל
                            אבי-מ 26/05/2010 08:52:33   
                                 עניין אותי הקול בקומה למעלה ולא בקומה למטה. ואני
                                דקל 27/05/2010 09:45:30   
                                     היי דקל
                                    אבי-מ 27/05/2010 11:05:33   
                                         היי אבי
                                        דקל 27/05/2010 12:49:12   
                                             וכן עוד לא ענית לי אם יש את הקול החלול הזה בריצוף
                                            דקל 27/05/2010 12:53:55   
                                                 היי דקל
                                                אבי 27/05/2010 19:50:36   
                                                     המהנדס כבר אמר לי שאסור לשים משקל של הבטקל.
                                                    צורי 27/05/2010 20:29:15   
                                                         דקל או צורי?
                                                        אבי 27/05/2010 21:44:58   
                                                             תודה. דקל זה שם משפחה. נשארה השאלה אם גם בבטון
                                                            דקל 27/05/2010 22:22:47   
                                                                 בהחלט יהיה קול חלול
                                                                אבי-מ 28/05/2010 07:54:56   
                                                                     תודה. אם כן, אם אצק בטון על קלקר, האם אז (כשהבטון
                                                                    דקל 28/05/2010 17:25:17   
                                                                     ואם אשים על הקלקר יריעת פלציב, שהיא כן גמישה משהו,
                                                                    דקל 28/05/2010 17:26:50   
                                                                         היי דקל
                                                                        אבי-מ 29/05/2010 10:51:11   
                                                                             אבאר את דברי. בשאלה זו לא מדובר בריצוף על עץ, אלא
                                                                            צורי 29/05/2010 22:41:36   
                                                                                 היי צורי
                                                                                אבי 30/05/2010 08:32:20   
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן



מנהל פורום בידוד אקוסטיקה ואיטום :
כנען סנטר
03-5566007 [Email]