|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: אבאר את דברי. בשאלה זו לא מדובר בריצוף על עץ, אלא
מחבר ההודעה:
צורי- דוא"ל לכותב
בתאריך: 29/05/2010 22:41:36
|
|
תוכן ההודעה:
בריצוף על יציקת בטון שתחתיה חלל. היציקה דקה, ומשקלה חושב ע"י המהנדס והכל בסדר. אלא שאם נשים בחלל שתחתיה בטקל, אז המשקל יהיה מדי גבוה.
ואני חוזר שוב על שאלתי: במקרה דלעיל, שיש יציקת בטון 5 ס"מ, שמתחתיה יש חלל של 10-12 ס"מ (בין תחתית יציקת הבטון החדשה הזו לבטון הישן של התשתית), אם אשים בחלל זה קלקר, האם יהיה קול חלול? ואם התשובה שיהיה - אם אשים על הקלקר פלציב, האם גם אז יהיה קול חלול?
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|