|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: עניין אותי הקול בקומה למעלה ולא בקומה למטה. ואני
מחבר ההודעה:
דקל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 27/05/2010 09:45:30
|
|
תוכן ההודעה:
מתכוין לתחושה הידועה כשהולכים על משהו בעל חלל מתחת. שיש תחושת קול חלול או משהו כזה - אתה בודאי מבין את כוונתי. ושוב אני מדגיש שאין כוונתי להפרעה בקומה למטה, אלא למניעת הקול החלול הזה למעלה (ויתכן שתחושה/קול זה מורגש בעיקר לאדם הפוסע עצמו?)
ועל זה אני שואל אם יעזור למלאות את החלל הזה בקלקר למשל, שיסתום את החלל אך לא ימנע את הרטט.
ושאלתי בנוסף, האם ביציקת בטון בעובי 5 ס"מ על חלל יהיו אותם קולות חלולים בעת הליכה עליהם?
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|