|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: תודה. דבריך מאוד מעניינים. אני מבין מדבריך שהקול
מחבר ההודעה:
דקל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 25/05/2010 21:34:05
|
|
תוכן ההודעה:
החלול נובע מכך שיש רטט של הריצוף, ולא מכך שיש חלל מתחת. וכלומר שאם תיאורטית הריצוף יהיה על בסיס קשיח בדומה לריצוף רגיל על חול, לא יהיה קול חלול, ואפילו שיש חלל מתחת. ואני חשבתי שהקול החלול מקורו בכך שיש חלל מתחת.
אין אפשרות לשים בחלל חול, כי זה יהיה עומס משקל.
ואם אשים בחלל קלקר, זה ימנע את הקול החלול? (השאלה כי קלקר הוא אמנם יסתום את החלל, אבל לא בטוח שימנע את הרטט, כיון שהוא לא חומר מספיק קשיח).
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|