Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן הדפסה
נושא:

תודה. דבריך מאוד מעניינים. אני מבין מדבריך שהקול


מחבר ההודעה: דקל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 25/05/2010 21:34:05

תוכן ההודעה:

החלול נובע מכך שיש רטט של הריצוף, ולא מכך שיש חלל מתחת. וכלומר שאם תיאורטית הריצוף יהיה על בסיס קשיח בדומה לריצוף רגיל על חול, לא יהיה קול חלול, ואפילו שיש חלל מתחת. ואני חשבתי שהקול החלול מקורו בכך שיש חלל מתחת.
אין אפשרות לשים בחלל חול, כי זה יהיה עומס משקל.

ואם אשים בחלל קלקר, זה ימנע את הקול החלול? (השאלה כי קלקר הוא אמנם יסתום את החלל, אבל לא בטוח שימנע את הרטט, כיון שהוא לא חומר מספיק קשיח).

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 מניעת קול חלול ברצפה שמתחתיה יש חלל -- דקל 25/05/2010 07:59:27    
     היי דקל
    אבי-מ 25/05/2010 08:47:38   
         אני לפני ריצוף. הריצוף גבוה מדי, ולכן בודקים
        דקל 25/05/2010 09:14:19   
             האם מישהו גר מתחתיך?
            אבי-מ 25/05/2010 11:18:29   
                 לא. הקומה התחתונה גם כן שלי
                דקל 25/05/2010 20:20:03   
                     היי דקל
                    אבי-מ 25/05/2010 20:32:45   
                         תודה. דבריך מאוד מעניינים. אני מבין מדבריך שהקול
                        דקל 25/05/2010 21:34:05   
                             היי דקל
                            אבי-מ 26/05/2010 08:52:33   
                                 עניין אותי הקול בקומה למעלה ולא בקומה למטה. ואני
                                דקל 27/05/2010 09:45:30   
                                     היי דקל
                                    אבי-מ 27/05/2010 11:05:33   
                                         היי אבי
                                        דקל 27/05/2010 12:49:12   
                                             וכן עוד לא ענית לי אם יש את הקול החלול הזה בריצוף
                                            דקל 27/05/2010 12:53:55   
                                                 היי דקל
                                                אבי 27/05/2010 19:50:36   
                                                     המהנדס כבר אמר לי שאסור לשים משקל של הבטקל.
                                                    צורי 27/05/2010 20:29:15   
                                                         דקל או צורי?
                                                        אבי 27/05/2010 21:44:58   
                                                             תודה. דקל זה שם משפחה. נשארה השאלה אם גם בבטון
                                                            דקל 27/05/2010 22:22:47   
                                                                 בהחלט יהיה קול חלול
                                                                אבי-מ 28/05/2010 07:54:56   
                                                                     תודה. אם כן, אם אצק בטון על קלקר, האם אז (כשהבטון
                                                                    דקל 28/05/2010 17:25:17   
                                                                     ואם אשים על הקלקר יריעת פלציב, שהיא כן גמישה משהו,
                                                                    דקל 28/05/2010 17:26:50   
                                                                         היי דקל
                                                                        אבי-מ 29/05/2010 10:51:11   
                                                                             אבאר את דברי. בשאלה זו לא מדובר בריצוף על עץ, אלא
                                                                            צורי 29/05/2010 22:41:36   
                                                                                 היי צורי
                                                                                אבי 30/05/2010 08:32:20   
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן



מנהל פורום בידוד אקוסטיקה ואיטום :
כנען סנטר
03-5566007 [Email]