|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: עופרת זה לא חומר מסוכן ?!!!
מחבר ההודעה:
גלית- דוא"ל לכותב
בתאריך: 24/05/2010 18:18:51
|
|
תוכן ההודעה:
במקרה נכנסתי לפורום כדי לשאול על משהו אחר אבל אני מרשה לעצמי להתפרץ לדיון בינכם
אצלנו בבנין הרבה דייירם מבטלים שירותי אורחים ועל ידי ככה מגדילים את הסלון, דיירים שמבטלים את השירותים נתבקשו לשלם עוד משהו כמו 1000 שקלים לבידוד אקוסטי, שנאמר לנו שיהיה עופרת מצופה בגבס
אחד הדיירים אמרר לנו שעופרת הינו חומר מסוכן והמהנדס שאחראי על הבניה הקפיא בינתיים את הנושא, אשמח לשמוע לדעתך
כיצד מבודדים בצורה בטוחה את הצינור ?!!!
מדובר בבנין חדש שעדיין בבניה רוב הדיירים כנראה ביטלו את השירותים שממוקמים בסלון, הבעיה הינה בידוד אקוסטי ובידוד מריחות...
תודה רבה !
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
איך הצלחנו בבידוד אקוסטי של צינור ביוב בסלון :-) -- מיכל 05/05/2010 12:58:49
|
מיכל, נודה לך מאוד אם תוכלי להפנות אותנו לקישורים ירון 05/05/2010 16:08:08 |
להערכתי ולאור תגובתך, גם אין סיכוי... אבי-מ 05/05/2010 16:49:25 |
אני ממש מבינה אותך מיכל 05/05/2010 18:11:22 |
היי מיכל, למה את מתכוונת "מנה", יש גם חצי מנה... אבי-מ 05/05/2010 18:27:40 |
מיכל, אני חיפשתי בגוגל פורומים של אקוסטיקה, ומצאתי ירון 05/05/2010 21:19:11 |
קישורים מיכל 06/05/2010 08:58:05 |
עוד אחד מיכל 06/05/2010 08:59:29 |
תודה מיכל. ניסיתי, אבל אין שם מספיק חומר על בידוד ירון 06/05/2010 12:55:49 |
אין לי. מצטערת. מיכל 06/05/2010 22:23:07 |
יש תקלה במייל שלי, ופה אני כותב ממייל תקין ירון 05/05/2010 22:11:46 |
היי מיכל אבי-מ 05/05/2010 16:57:55 |
יש לך בעיה קשה בהבנת הנקרא. מיכל 05/05/2010 18:29:38 |
היי מיכל אבי-מ 05/05/2010 18:40:28 |
וואו, באמת יש לך בעיה בהבנת הנקרא  מיכל 05/05/2010 19:17:27 |
בהצלחה גם לך... אבי-מ 05/05/2010 21:14:32 |
לאבי-מ אורח 06/05/2010 00:37:42 |
לאורח אבי-מ 06/05/2010 08:18:49 |
אבי, אתה יכול להסביר לי בבקשה מיכל 06/05/2010 09:06:07 |
היי מיכל אבי-מ 06/05/2010 09:46:42 |
המון תודה + המשך השאלה מיכל 06/05/2010 12:06:33 |
היי מיכל אבי-מ 06/05/2010 12:20:26 |
עופרת זה לא חומר מסוכן ?!!! גלית 24/05/2010 18:18:51  |
היי גלית אבי-מ 25/05/2010 14:52:53 |
ממשיכה לשאול בצורה עקרונית בלבד גלית 25/05/2010 15:15:10 |
היי גלית אבי-מ 25/05/2010 17:58:27 |
היי גלית חלה טעות בציון האתר אבי-מ 25/05/2010 18:01:08 |
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
|
|