|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: המון תודה + המשך השאלה
מחבר ההודעה:
מיכל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 06/05/2010 12:06:33
|
|
תוכן ההודעה:
בזכותך הצלחתי להבין למה צמר הזכוכית עשה יותר ממה שהוא אמור,
ולחיזוק מה שכתבת - יש אצלנו הדהוד גדול מאד כי השטח עדיין באמצע שיפוץ, בלי שום ריהוט, וילונות וכו´. האקוסטיקה איומה וגם דיבור מהדהד מאד.
אז נניח שהוא הוריד 3-4 דציבל. נהדר !
אבל למה הרגשתי את זה (סובייקטיבית) יותר מאשר את היריעה שכוללת עופרת? לדעתי, היריעה היתה אמורה להוריד פי כמה מ3-4 דציבל !!! נכון?
אולי זה השילוב ביניהם שעובד? או שהתחושות הסוביקטיביות מטעות אותי?
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
איך הצלחנו בבידוד אקוסטי של צינור ביוב בסלון :-) -- מיכל 05/05/2010 12:58:49
|
מיכל, נודה לך מאוד אם תוכלי להפנות אותנו לקישורים ירון 05/05/2010 16:08:08 |
להערכתי ולאור תגובתך, גם אין סיכוי... אבי-מ 05/05/2010 16:49:25 |
אני ממש מבינה אותך מיכל 05/05/2010 18:11:22 |
היי מיכל, למה את מתכוונת "מנה", יש גם חצי מנה... אבי-מ 05/05/2010 18:27:40 |
מיכל, אני חיפשתי בגוגל פורומים של אקוסטיקה, ומצאתי ירון 05/05/2010 21:19:11 |
קישורים מיכל 06/05/2010 08:58:05 |
עוד אחד מיכל 06/05/2010 08:59:29 |
תודה מיכל. ניסיתי, אבל אין שם מספיק חומר על בידוד ירון 06/05/2010 12:55:49 |
אין לי. מצטערת. מיכל 06/05/2010 22:23:07 |
יש תקלה במייל שלי, ופה אני כותב ממייל תקין ירון 05/05/2010 22:11:46 |
היי מיכל אבי-מ 05/05/2010 16:57:55 |
יש לך בעיה קשה בהבנת הנקרא. מיכל 05/05/2010 18:29:38 |
היי מיכל אבי-מ 05/05/2010 18:40:28 |
וואו, באמת יש לך בעיה בהבנת הנקרא  מיכל 05/05/2010 19:17:27 |
בהצלחה גם לך... אבי-מ 05/05/2010 21:14:32 |
לאבי-מ אורח 06/05/2010 00:37:42 |
לאורח אבי-מ 06/05/2010 08:18:49 |
אבי, אתה יכול להסביר לי בבקשה מיכל 06/05/2010 09:06:07 |
היי מיכל אבי-מ 06/05/2010 09:46:42 |
המון תודה + המשך השאלה מיכל 06/05/2010 12:06:33  |
היי מיכל אבי-מ 06/05/2010 12:20:26 |
עופרת זה לא חומר מסוכן ?!!! גלית 24/05/2010 18:18:51 |
היי גלית אבי-מ 25/05/2010 14:52:53 |
ממשיכה לשאול בצורה עקרונית בלבד גלית 25/05/2010 15:15:10 |
היי גלית אבי-מ 25/05/2010 17:58:27 |
היי גלית חלה טעות בציון האתר אבי-מ 25/05/2010 18:01:08 |
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
|
|