Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן הדפסה
נושא:

לאורח


מחבר ההודעה: אבי-מ- דוא"ל לכותב
בתאריך: 06/05/2010 08:18:49

תוכן ההודעה:

כל מטרת הפורום הפתוח לכל מאן דבעי הינו להשיב לשאלתו של השואל מחד, ומאידך ברוב המקרים התשובות הינן מגוחכות, לא מקצועיות , טועות ומטעות, בכך הן מוליכות את השואל לעיתים קרובות להוצאות מיותרות, תוך גרימת מפח נפש.

אם תקרא תשובות קודמות שלי, אזי לא אחת אני חוזר ומסביר את בעית ההבנה באקוסטיקה, מאחר והנושא לא רק מורכב, אלא, הינו שונה בתחומים מגוונים של האקוסטיקה.

האקוסטיקה הינו חומר הנלמד (לפחות אני למדתי במסגרת תואר שני) בטכניון, ודורש אף נסיון רב, וההצעות אף של מתיימרים העוסקים בענף, כלל אינן נכונות ואינן מדוייקות, כך למשל אם תכנס לאתר האגודה הישראלית לאקוסטיקה, תמצא רשימת חברים ארוכה - מעל 60, מאידך מעטים מהם "יועצים באקוסטיקה", דהיינו יכולים ליעץ ולתכנן בצחום האקוסטי - בשאלות העולות בפורום.

בדפי זהב, יש המתהדרים שהינם מהנדסי אקוסטיקה, אך בפועל אינם יכולים להציג מסמך שכזה, מאחר ואין תואר שכזה...

לא אחת בתשובות משיב אדם המתהדר בשמות שונים ומפנה לאתר בו ניתן לקבל מענה מקצועי, אתר זה מוצג מידע מסולף ומטעה, ועל כך הגבתי באחת מתשובותי.

מעבר לזה ומאחר ועדין הנושא האקוסטי "פרוץ" - אני מקוה שלא להרבה זמן, מאחר ואנו כאגודה פועלים להסדרת הנושא, כל מאן דבעי, יכול לעסוק באקוסטיקה, כן כן אפילו אתה..., ועוד יותר כל אחד חושב שהינו מבין באקוסטיקה, ובסגירת מעגל כפי שפתחתי, הבעיה הרבה יותר חמורה, מאחר ואין שבוע בו עלי לפתור בעיות לאחר שבוצע טיפול אקוסטי, דבר הדורש פירוק החומר, סילוקו ובניה מחדש, כך שרבים לא מכירים את הענף המורכב הזה, ועל מנת למנוע הוצאה כספית מיותרת ומפח נפש, רצוי להשתמש בגורם מקצועי, מאחר והנושא דורש ידע מקצועי, ולא אימפרוביזציה, או לפעול בשיטת "הסמוך"...

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 איך הצלחנו בבידוד אקוסטי של צינור ביוב בסלון :-) -- מיכל 05/05/2010 12:58:49    
     מיכל, נודה לך מאוד אם תוכלי להפנות אותנו לקישורים
    ירון 05/05/2010 16:08:08   
         להערכתי ולאור תגובתך, גם אין סיכוי...
        אבי-מ 05/05/2010 16:49:25   
         אני ממש מבינה אותך
        מיכל 05/05/2010 18:11:22   
             היי מיכל, למה את מתכוונת "מנה", יש גם חצי מנה...
            אבי-מ 05/05/2010 18:27:40   
             מיכל, אני חיפשתי בגוגל פורומים של אקוסטיקה, ומצאתי
            ירון 05/05/2010 21:19:11   
                 קישורים
                מיכל 06/05/2010 08:58:05   
                     עוד אחד
                    מיכל 06/05/2010 08:59:29   
                         תודה מיכל. ניסיתי, אבל אין שם מספיק חומר על בידוד
                        ירון 06/05/2010 12:55:49   
                             אין לי. מצטערת.
                            מיכל 06/05/2010 22:23:07   
             יש תקלה במייל שלי, ופה אני כותב ממייל תקין
            ירון 05/05/2010 22:11:46   
     היי מיכל
    אבי-מ 05/05/2010 16:57:55   
         יש לך בעיה קשה בהבנת הנקרא.
        מיכל 05/05/2010 18:29:38   
             היי מיכל
            אבי-מ 05/05/2010 18:40:28   
                 וואו, באמת יש לך בעיה בהבנת הנקרא
                מיכל 05/05/2010 19:17:27   
                     בהצלחה גם לך...
                    אבי-מ 05/05/2010 21:14:32   
                         לאבי-מ
                        אורח 06/05/2010 00:37:42   
                             לאורח
                            אבי-מ 06/05/2010 08:18:49   
         אבי, אתה יכול להסביר לי בבקשה
        מיכל 06/05/2010 09:06:07   
             היי מיכל
            אבי-מ 06/05/2010 09:46:42   
                 המון תודה + המשך השאלה
                מיכל 06/05/2010 12:06:33   
                     היי מיכל
                    אבי-מ 06/05/2010 12:20:26   
                         עופרת זה לא חומר מסוכן ?!!!
                        גלית 24/05/2010 18:18:51   
                             היי גלית
                            אבי-מ 25/05/2010 14:52:53   
                                 ממשיכה לשאול בצורה עקרונית בלבד
                                גלית 25/05/2010 15:15:10   
                                     היי גלית
                                    אבי-מ 25/05/2010 17:58:27   
                                         היי גלית חלה טעות בציון האתר
                                        אבי-מ 25/05/2010 18:01:08   
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן



מנהל פורום בידוד אקוסטיקה ואיטום :
כנען סנטר
03-5566007 [Email]