Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן הדפסה
נושא:

יש לך בעיה קשה בהבנת הנקרא.


מחבר ההודעה: מיכל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 05/05/2010 18:29:38

תוכן ההודעה:

בשרשור הקודם המצאת לי קבלנים ושיפוצניקים שעוברים על החוק, לדעתך הבכלל-לא-מוסמכת, ובלי שום קשר למה שכתבתי. בכלל לא טרחתי לתקן אותך. חסכתי אנרגיות.
לא נתת לי שום תגובה בנושא האקוסטי חוץ מזה ש"צריך למדוד" ו"צריך יעוץ".

ועכשיו אתה קורא רק חלק מהכתוב. קרא שוב את 2 השורות האחרונות. כתוב שם "יש מקרים שצריך יועץ אקוסטיקה וויתור על יעוץ כזה יעלה הרבה יותר כסף ועגמת נפש."

במקרה שלי זה היה מיותר.
בחיי שלא אכפת לי כמה דציבלים היו לי קודם וכמה עכשיו. אין לי שום צורך במישהו שימדוד ויתן לי נוסחאות פיזיקליות.
לאדם מן הישוב אכפת ממונחים בסיסיים של "שומע" או "לא שומע".
קודם שמעתי, עכשיו לא. זה מספק אותי בהחלט.
למרות שזה מצליח איכשהו להרגיז אותך.

אני אפילו "הצלחתי" להבין את התיאוריה ברמה בסיסית שמספקת אותי.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 איך הצלחנו בבידוד אקוסטי של צינור ביוב בסלון :-) -- מיכל 05/05/2010 12:58:49    
     מיכל, נודה לך מאוד אם תוכלי להפנות אותנו לקישורים
    ירון 05/05/2010 16:08:08   
         להערכתי ולאור תגובתך, גם אין סיכוי...
        אבי-מ 05/05/2010 16:49:25   
         אני ממש מבינה אותך
        מיכל 05/05/2010 18:11:22   
             היי מיכל, למה את מתכוונת "מנה", יש גם חצי מנה...
            אבי-מ 05/05/2010 18:27:40   
             מיכל, אני חיפשתי בגוגל פורומים של אקוסטיקה, ומצאתי
            ירון 05/05/2010 21:19:11   
                 קישורים
                מיכל 06/05/2010 08:58:05   
                     עוד אחד
                    מיכל 06/05/2010 08:59:29   
                         תודה מיכל. ניסיתי, אבל אין שם מספיק חומר על בידוד
                        ירון 06/05/2010 12:55:49   
                             אין לי. מצטערת.
                            מיכל 06/05/2010 22:23:07   
             יש תקלה במייל שלי, ופה אני כותב ממייל תקין
            ירון 05/05/2010 22:11:46   
     היי מיכל
    אבי-מ 05/05/2010 16:57:55   
         יש לך בעיה קשה בהבנת הנקרא.
        מיכל 05/05/2010 18:29:38   
             היי מיכל
            אבי-מ 05/05/2010 18:40:28   
                 וואו, באמת יש לך בעיה בהבנת הנקרא
                מיכל 05/05/2010 19:17:27   
                     בהצלחה גם לך...
                    אבי-מ 05/05/2010 21:14:32   
                         לאבי-מ
                        אורח 06/05/2010 00:37:42   
                             לאורח
                            אבי-מ 06/05/2010 08:18:49   
         אבי, אתה יכול להסביר לי בבקשה
        מיכל 06/05/2010 09:06:07   
             היי מיכל
            אבי-מ 06/05/2010 09:46:42   
                 המון תודה + המשך השאלה
                מיכל 06/05/2010 12:06:33   
                     היי מיכל
                    אבי-מ 06/05/2010 12:20:26   
                         עופרת זה לא חומר מסוכן ?!!!
                        גלית 24/05/2010 18:18:51   
                             היי גלית
                            אבי-מ 25/05/2010 14:52:53   
                                 ממשיכה לשאול בצורה עקרונית בלבד
                                גלית 25/05/2010 15:15:10   
                                     היי גלית
                                    אבי-מ 25/05/2010 17:58:27   
                                         היי גלית חלה טעות בציון האתר
                                        אבי-מ 25/05/2010 18:01:08   
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן



מנהל פורום בידוד אקוסטיקה ואיטום :
כנען סנטר
03-5566007 [Email]