Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן הדפסה
נושא:

אני ממש מבינה אותך


מחבר ההודעה: מיכל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 05/05/2010 18:11:22

תוכן ההודעה:

לבעיות ממש רציניות הייתי פונה ליועץ אקוסטיקה ומשלמת לו.
אבל לבעיה שהיתה לי - צינור ביוב באורך שני מטר - לא הייתי מוכנה להוציא 1500 ש"ח על כמה דקות יעוץ. ידעתי שזו בעיה נפוצה. ידעתי שיש פתרונות קיימים בשוק, וידעתי שרק צריך לדעת מה מחפשים, למצוא ולקנות.
כך עשיתי.

איך? ראשית, זכיתי לחברה שהיא לא יועצת אקוסטיקה אלא אדריכלית שגם למדה אקוסטיקה.
היא נתנה לי הסבר ארוך (בעברית צחה :-)) וגם יעצה לכיוון של מה שאני צריכה לחפש (מסה, עופרת...)

בנוסף, יש באינטרנט פורומים של אקוסטיקה קצת יותר ידידותיים מהפורום הזה. (חפש בעצמך, לא שמרתי קישורים)

גם בארכיג´וב בפורום יעוץ בבניה נתנו לי כמה טיפים. אמנם היועצים שם אינם מומחים לאקוסטיקה, וצריך לקחת את העצות בערבון מוגבל, אבל חלקם בהחלט מבינים משהו.

אפשר לטלפן לחברות שמיצרות יריעות אקוסטיות. בכל חברה כזו יש יועץ שמוכן לעזור. כמובן שהוא ימליץ רק על מוצרים שהחברה שלו מייצרת, אבל לפחות יתן לך כיוון.

אבל אם אתה רוצה לקבל "מנה" על כל מילה שאתה כותב, השאר בפורום הזה.

בהצלחה

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 איך הצלחנו בבידוד אקוסטי של צינור ביוב בסלון :-) -- מיכל 05/05/2010 12:58:49    
     מיכל, נודה לך מאוד אם תוכלי להפנות אותנו לקישורים
    ירון 05/05/2010 16:08:08   
         להערכתי ולאור תגובתך, גם אין סיכוי...
        אבי-מ 05/05/2010 16:49:25   
         אני ממש מבינה אותך
        מיכל 05/05/2010 18:11:22   
             היי מיכל, למה את מתכוונת "מנה", יש גם חצי מנה...
            אבי-מ 05/05/2010 18:27:40   
             מיכל, אני חיפשתי בגוגל פורומים של אקוסטיקה, ומצאתי
            ירון 05/05/2010 21:19:11   
                 קישורים
                מיכל 06/05/2010 08:58:05   
                     עוד אחד
                    מיכל 06/05/2010 08:59:29   
                         תודה מיכל. ניסיתי, אבל אין שם מספיק חומר על בידוד
                        ירון 06/05/2010 12:55:49   
                             אין לי. מצטערת.
                            מיכל 06/05/2010 22:23:07   
             יש תקלה במייל שלי, ופה אני כותב ממייל תקין
            ירון 05/05/2010 22:11:46   
     היי מיכל
    אבי-מ 05/05/2010 16:57:55   
         יש לך בעיה קשה בהבנת הנקרא.
        מיכל 05/05/2010 18:29:38   
             היי מיכל
            אבי-מ 05/05/2010 18:40:28   
                 וואו, באמת יש לך בעיה בהבנת הנקרא
                מיכל 05/05/2010 19:17:27   
                     בהצלחה גם לך...
                    אבי-מ 05/05/2010 21:14:32   
                         לאבי-מ
                        אורח 06/05/2010 00:37:42   
                             לאורח
                            אבי-מ 06/05/2010 08:18:49   
         אבי, אתה יכול להסביר לי בבקשה
        מיכל 06/05/2010 09:06:07   
             היי מיכל
            אבי-מ 06/05/2010 09:46:42   
                 המון תודה + המשך השאלה
                מיכל 06/05/2010 12:06:33   
                     היי מיכל
                    אבי-מ 06/05/2010 12:20:26   
                         עופרת זה לא חומר מסוכן ?!!!
                        גלית 24/05/2010 18:18:51   
                             היי גלית
                            אבי-מ 25/05/2010 14:52:53   
                                 ממשיכה לשאול בצורה עקרונית בלבד
                                גלית 25/05/2010 15:15:10   
                                     היי גלית
                                    אבי-מ 25/05/2010 17:58:27   
                                         היי גלית חלה טעות בציון האתר
                                        אבי-מ 25/05/2010 18:01:08   
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן



מנהל פורום בידוד אקוסטיקה ואיטום :
כנען סנטר
03-5566007 [Email]