|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: קראתי את התגובות האחרות. אבל מדובר על קול הולם.
מחבר ההודעה:
שי- דוא"ל לכותב
בתאריך: 02/05/2010 11:19:30
|
|
תוכן ההודעה:
תודה אבי!
מתשובתך כעת (ככל שהמאסה גדלה, אזי רמת הבידוד האקוסטית טובה יותר) אני מבין שתקרת בטון פחות גרועה מתקרת צלעות שבין הצלעות יש בלוקי איטונג. כיון שתקרת בטון בעלת מסה גדולה יותר מתקרת צלעות (ולא הבנתי, שהרי מדובר בקול הולם, שלגביו כתבת שדוקא ככל שהמאסה גדולה יותר כך הקול מועבר יותר) ומתשובתך בשרשור למטה הבנתי שפחות גרוע על תקרת צלעות.
או שאולי לא הבנתי אותך נכון? אשמח אם תוכל לכתוב בבהירות אם פחות גרוע לרצף בהדבקה על תקרת צלעות או תקרת בטון מלא.
והייתי מאוד שמח להבין את מה שעומד מאחורי הכללים, אבל כמובן שהעיקר זה התשובה המעשית: על מה פחות גרוע להדביק(כשלא שוה להשקיע ברצפה צפה).
ושוב תודה!
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|