|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: שלום מרים
מחבר ההודעה:
אבי-מ- דוא"ל לכותב
בתאריך: 29/04/2010 11:25:06
|
|
תוכן ההודעה:
אכן הקבלן מלא רעיונות, הכל שאלה של רמות רעש שאותן הקבלן לא יודע ולא מבין.
בנוסף לא ברור מהי התכנית של שתי היחידות, כך שלהתייחס בצורה לא רצינית ולתת מענה "מהשרוול" זה ממש לא רציני.
מעבר לכך זו אף פרנסתי, כך שעל מנת לתת מענה מקצועי, כולל הכנת מפרט לביצוע, אין זה המקום.
עקרונית, ועל מנת לבודד אקוסטית, אזי ככל שהמאסה גדלה, כך אני מעלה את רמת בידודו האקוסטי של קיר.
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|