|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: תודה אבי
מחבר ההודעה:
מיכל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 25/04/2010 22:23:17
|
|
תוכן ההודעה:
לצערנו, זה לא על חשבון הקבלן אלא על חשבוננו. כך זה גם מעוגן בהסכם ההתקשרות איתו, זה לא המקום להסביר כאן למה.
לא הקבלן ולא אנחנו מבינים באקוסטיקה. לכן אנחנו שואלים כאן.
אנסה לשאול שאלה פשוטה יותר:
מה עדיף בין האפשריות הבאות:
א. צמר סלעים 5 ס"מ 60 ק"ג למ"ק
ב. צמר זכוכית 5 ס"מ 24 ק"ג למ"ק
ג. כמו א´ עם גיבוי רדיד אלומיניום
ד. כמו ב´ עם גיבוי רדיד אלומיניום
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|