|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: המשך תשובותיי בנושא חומר סופג רעש לשימוש חיצוני
מחבר ההודעה:
אמנון- דוא"ל לכותב
בתאריך: 16/03/2010 20:56:17
|
|
תוכן ההודעה:
ליוסי תודה על תשובותיך אני אתקשר לא.ב. פרוייקטים לברר איתו. פרטים נוספים על המחיצות שבניתי: מעבה המזגן נמצא בשקע בין קיר חיצוני של הבניין לקיר תומך. אני בניתי 2 מחיצות בגובה 1.5 מטר. האחת מצד היניקה של המזגן והשניה מצד הפליטה. כך שהמזגן מוקף מכל הכיוונים ורק השטח למעלה פתוח. המחיצות מורכבות מלוחות צמנט 0.8 מ"מ, בצד החיצוני למזגן 2 לוחות בכל מחיצה, בצד הפנימי לכיוון המזגן לוח אחד. בפנים לוחות צמר סלעים צפיפות 60 ק"ג. כמו כן בניתי מחיצה נוספת באמצע מעל המזגן למניעת סחרור אויר בין פתח הפליטה ליניקה בהמלצת המאמר הנ"ל. אין אפשרות לבנות קירות גבוהים יותר מטעמים אסטטים. המרחקים מהמזגן הם, 60 ס"מ מהמחיצה הנמצאת מאחורי פתח היניקה ו- 100 ס"מ מהמחיצה הנמצאת לפני המזגן. לפי המאמר הנ"ל של המשרד להגנת הסביבה המרחקים הנ"ל כפולים מהמרחקים המינימליים המומלצים. הדירה שלי נמצאת בערך כ- 6 מטר מתחת לקצה המחיצות הנ"ל. בינתיים המחיצות הנ"ל עזרו משמעותית להפחתת הרעש אולם לא מספיק. לדעתי כנראה מאחר שהרעש היוצא מהמחיצות עדיין "נקלע" לשקע בין הקיר החיצוני לקיר התומך. אני מקווה שבאמצעות השמת חומר בליעה בחלקים הפונים למזגן או חירור המחיצות יופחתו רמת ההחזרים בין המחיצות ולכן יברח פחות רעש החוצה ורמת הרעש עוד. ושוב כל מה שכתבתי הוא על סמך הכתוב באתרי אינטרנט ועל סמך הבנתי. אני הדיוט בתחום ללא הכשרה מקצועית ולא מתיימר להחליף חוות דעת מקצועיות.

|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|