|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: מה?? קרא שוב מה שכתבתי. לאט לאט.
מחבר ההודעה:
מיכל א.- דוא"ל לכותב
בתאריך: 13/03/2010 20:27:47
|
|
תוכן ההודעה:
לא כתבתי שאתה לא מבין את התחום של הפורום הזה!!! מה פתאום?
כתבתי שאני עצמי לא מבינה את התחום הזה
שלי אין תחרות אתך. אני בורה בתחום האקוסטיקה. זה לא התחום שלי. אני בכלל שייכת לפורום אחר...
הבנת בדיוק ההיפך ממה שכתבתי!
עכשיו נשום עמוק וקרא שוב .
התגובה שלי היא לא אלימה, היא לא נגדך, היא בעדך. זה היא טיפ אישי ממני אליך.
קח אותו בסבבה .
אין לי מלחמה אתך
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|