Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן הדפסה
נושא:

חדר אקוסטי


מחבר ההודעה: אבי-מ- דוא"ל לכותב
בתאריך: 09/03/2010 15:59:37

תוכן ההודעה:

שלום טלי

בהנחה שאת מתכוונת לחלל בו מתקיימים שיעורים/לימודים בנגינה, ולא אולם לשמיעת מוסיקה מאחר ולכל אחד קיימת מטרה שונה.

הדבר החשוב הינו מניעת רעש מהחוץ פנימה, וכן מניעת הדהוד בחלל החדר.

עקרונית ככל ששטח הקירות + התקרה + הרצפה חשופים, דהיינו עשויים מחומרים בעלי מקדם החזר קול גבוה, כגון: בטון, בלוק, זכוכית, עץ וכיו"ב, אזי ההחזר הקולי ליצירת הד גדל, דהיינו רמת ההדהוד גדלה, ופוגעת כשמיעה של הצליל, עלי לציין כי גם לגובה התקרה יש את אותה השפעה.

על מנת למנוע את ההדהוד לעיל,יש להשתמש בחומרי בליעה, דהיינו חומרים רכים.

מגון החומרים הינו רחב, כך שלא ניתן להתייחס ספציפית לחומר זה או אחר, הכל בהתאם לתכנון של החלל - חלונות, דלתות, קירות, תקרות ורצפה.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 חדר נגינה אקוסטי -- tali 09/03/2010 15:42:35    
     שלום טלי
    אבי-מ 09/03/2010 15:51:02   
     שלום טלי
    אבי-מ 09/03/2010 15:51:03   
     חדר אקוסטי
    אבי-מ 09/03/2010 15:59:37   
     חדר אקוסטי לנגינה
    יוסי לאור 10/03/2010 08:38:12   
         עוד בנושא חדר נגינה
        יוסי לאור 10/03/2010 22:52:43   
             היי יוסי לאור, אתה לא במקרה מהנדס מיזוג אויר?
            אבי-מ 13/03/2010 16:39:30   
                 הי אבי
                מיכל א. 13/03/2010 16:53:53   
                     שלום מיכל, לעולם לא ביקרתי בפורום שציינת, כך אף
                    אבי-מ 13/03/2010 18:48:34   
                         מה?? קרא שוב מה שכתבתי. לאט לאט.
                        מיכל א. 13/03/2010 20:27:47   
                             שלום מיכל, להלן הציטוט שלך...
                            אבי-מ 14/03/2010 10:38:25   
                                 חבל
                                מיכל א. 14/03/2010 12:00:33   
                                     היי מיכל
                                    אבי-מ 14/03/2010 17:15:54   
                                         גם בתחום שלי יש תסכול מחאפרים
                                        מיכל א. 14/03/2010 17:49:33   
                                             היי מיכל
                                            אבי-מ 14/03/2010 18:06:23   
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן



מנהל פורום בידוד אקוסטיקה ואיטום :
כנען סנטר
03-5566007 [Email]