|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: קיר אקוסטי
מחבר ההודעה:
אבי-מ- דוא"ל לכותב
בתאריך: 02/03/2010 11:34:00
|
|
תוכן ההודעה:
שלום
עקרונית ככל שמסת הקיר גדלה, כך נמנע מעבר קול דרכו.
מאחר ואת מתכננת חציצה של חלל אחד לשניים, יש לחצוץ גם בדלת מתאימה, כך שהקול לא יעבור דרכה, לא בהיקף - כולל סף הדלת.
דרך אגב, מילוי בצמר סלעים אינו הפתרון האולטימטיבי כפי שרוב "ההיוטים" מציעים..., במיוחד אלה העוסקים בעבודות גבס, הם פשוט הפכו להיות "מומחים באקוסטיקה", מומחים המפילים בפח את רוב האוכלוסיה...
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|