|
תוכן ההודעה:
בוא ואגלה לך, באמת אין צורך בדיוק של מס´ דציבל, ובאחד הימים הגעתי למגדלי עזריאלי, שם אחד מהמשרדים התלונן כי כולם שומעים את כולם, דהיינו אין בידוד אקוסטי בין החדרים, ולאחר בדיקה במקום, אכן הבעיה נפתרה בקלות, ולא הוספתי אף מ"מ של חומר בידוד בין הקירות..., מה דעתך???...
מה שאתה רואה ה לא מה שבעל נסיון מקצועי בנושא רואה, וזה רק אחד ההבדלים.
מה שאתה יכול לעשות, זה לפנות אלי או לכל יועץ אקוסטי אחר ולברר עימו עם בעבר טיפל במקרים דומים, ורק לאחר מכן היועץ האקוסטי יחליט לאחר ביקור ובדיקה איך לפתור את הבעיה, כך שהרתיעה שלך מכך שאינך מעוניין לפתוח את קירות הגבס, הינו תנאי, אך לכך יש מחיר.
|