|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: בידוד אקוסטי בקיר
מחבר ההודעה:
עמרי אבס- דוא"ל לכותב
בתאריך: 27/11/2024 09:31:40
|
|
תוכן ההודעה:
בוקר טוב אלון
להבין - ה ´מחיצה´ היא רק שכבת עץ לביד בודד של 2 סמ? או מחיצה בה שתי שכבות שמופרדות אחת מהשניה?
עץ לביד בעובי של 2 סמ מעניק בידוד של 23 דציבל
בהצמדה של לוח דנסארמור בעובי 15.9 ממ [כל לוח] מכל צד, אתה תגיע למחיצה בעובי 51.8 ממ וערך הבידוד 35 דציבל
אם תעשה שימוש בחומר שנקרא ויברוגארד בין הדנסארמור לעץ - בשני הצדדים - תגיע לערכי בידוד של 48 דציבל
הויברו גארד משפר בערך ב 5 דציבל בתדרים מתחת ל 500 הרץ, אבל אז יש שיפור מאוד מאוד גדול - 10 דציבל ויותר - מגיע לפער של 24 דציבל ב- 1250 הרץ..
זה אומר שבטווח הדיבור, הויברוגארד עושה שינוי מאוד מאוד גדול - והתוצאה הרבה יותר טובה.
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|