|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא:  אוי ואבוי! בשום אופן לא לקדוח לתוך הקורה!
מחבר ההודעה:
גיורא פולאיטום- דוא"ל לכותב
בתאריך: 10/11/2024 15:35:50
|
|
תוכן ההודעה:
אף אחד מיושבי הקרנות שמכנים עצמם שלא בצדק "קבלנים" לא טרח לעדכן אותך כי מתחת לריצוף קיימת שכבת איטום של המרפסת?????
קשה להבין אם מבורות נוראה או מרצון להזיק, בכל מקרה מדובר ביריה ברגל... קידוח כמו שהוצע לך דרך שכבת האיטום יגרום לנזילות מי גשם שכאשר יתגלו בדיעבד יצריכו עבודות הרס נרחבות והפסד כלכלי גדול, (אם בכלל מי שיחפש את הליקוי יצליח להבין את הגורם לנזילה שיהיה כמובן נסתר מתחת למסילה...)
ממליץ לך (ולכל מי שלוקח על עצמו פרוייקט הנדסי..) לתכנן את הפרוייקט וכל מה שקשור בו בעזרת מומחה כגון מהנדס שעלות שכרו תהיה זניחה לעומת הנזק הפוטנציאלי של עבודות ללא גבוי מקצועי .
בברכה , גיורא
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|