|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: אני כל פעם חוזר ואומר כי יש לבדוק את הגורם לפני ש.
מחבר ההודעה:
V- דוא"ל לכותב
בתאריך: 30/09/2024 19:14:36
|
|
תוכן ההודעה:
שמטפלים בתוצאה.
יש סיכוי שתסתום את הסדק והוא יחזור. מכאן מהפורום, אין לדעת/לראות מה הסיבה.
מתי בנו את התוספת? האם הסדק קיים גם בתוך הבית? יש לך תכנית? התוספת היא מצד ימין? רוב הסדק הוא דווקא מצד שמאל.
הכי נכון היה לפנות למהנדס שתכנן את התוספת ולשאול את עצתו. (מקווה שיש כזה!)
לא בטוח שיש שם תפר בכלל...
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|