|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: שום דבר לא פשוט בענף הבניין...
מחבר ההודעה:
גיורא פולאיטום- דוא"ל לכותב
בתאריך: 30/09/2024 12:28:26
|
|
תוכן ההודעה:
וכן אין באמת היתכנות לפתור ליקויי בניה באופן עצמאי ללא עזרת מומחים, גם לא בעזרת גוגל...
בכל מקרה,
אם המקום הוא אזור חיבור ישן לחדש, מדובר במקום שמכונה בעגה המקצועית "תפר" . מקום זה מועד לתזוזה מתמדת שלא ניתן לעצור אותה וסביר שהיא זו שגרמה לסדק ולניתוק קטע טיח שבצילום.
אם זה המקרה, צריך לחשוף את ה"סדק" הזה לכל אורכו- בראש הקיר ובשני צידיו, ולאטום אותו באמצעות מסטיק פוליאוריתאני (מותג מוכר- סיקה פלקס) בהתאם למפרט טכני לאיטום תפרי התפשטות (תוכל למצוא מפרט מדוייק באתר איטומן)
בברכה, גיורא
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|