|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: בלוק
מחבר ההודעה:
עמרי אבס- דוא"ל לכותב
בתאריך: 01/08/2024 12:28:40
|
|
תוכן ההודעה:
קיר הבנוי מבלוק יחיד, עובד כאלמנט בודד - ולא מחיצה עם מרווח אוויר.
קיר בלוק כפול - עם מרווח אוויר, עובד באופן דומה, אבל תדר התהודה של המחיצה הזו נמוך יותר - אז הקיר מתנהג אחרת ממחיצה כזו מגבס.
אבל אם תבנה קיר משלוש שכבות בלוק, ועם שתי שכבות אוויר כלוא - העקרון הפיזיקלי דומה והערך האקוסטי יורד.
תאי האוויר בבלוק לא מתפקדים כאוויר כלוא שמפריד בין שני עלים - לכן בלוק זו יחידת מאסה אחת, אפילו שיש את תאי האוויר.
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|