|
תוכן ההודעה:
בוקר טוב,
לא ברור אם הבעיה היא מהגג, או גם מהקירות - והאם הבעיה היא "רק" הגשם, או שאתה שומע הכל - זה אומר עוד מקורות רעש...
תקן ISO 140 חלק 18, שבארץ לא כל כך עושים בחלק הזה שימוש, מדבר על רעש גשם - באמצעות החישובים המאופיינים בתקן יועץ אקוסטי יכול לדעת לחשב מה מפלס הרעש הצפוי - למשל בפאנל שתואם לפאנל ממנו בנוייה יחידת הדיור שלך.
יש חומר יעיל להפחתת רעש גשם, שמשיג תוצאות טובות, ועל הדרך משפר מעט גם את הערכים התרמיים [אחד החומרים בתוך החומר הם כדוריות חרסית] - מיישמים את החומר במריחה או התזה מומלץ בצד החיצוני, אפשר גם בצד הפנימי אבל במקרה של רעש גשם - אתה מרוויח יותר אם זה מייושם בצד שמקבל את הגשם.
לשרידות לאורך זמן, אני ממליץ לצבוע את החומר - ולצרכים אקוסטיים גם, מומלץ שזה יהיה צבע שמותאם לגגות - כמו פוליגג או כל צבע כזה [זה באמת לא משנה איזה]
ואם אתה מעוניין גם באיטום, אז החומרים שמתאימים לאיטום, יעשו את העבודה הטובה גם בתוספת האקוסטית [הם לרוב חומרים אלסטיים, שלא יפגעו באיכויות של החומר האקוסטי שבא לפניהם]
החומר נקרא אקסוטי-אקס
החברה שמשווקת אותה נקראת מיוזיקול ויושבת בצ´קפוסט
יש עוד דרכים לטפל בזה - אבל מהנסיון שלי - זו הדרך הקלה, היעילה ויחסית זולה [אתה יכול לבצע לבד]...
כדי לקבל תשובה מדוייקת - רצוי לפנות ליועץ שיחשב לך בהתאם לתקן [כי כל פאנל ייתן תוצאה שונה, אם המילוי קלקר או צמר סלעים או פוליאוריטן, אם הפח בעובי 0.5 או 0.6 או 0.8 ממ - ומה עובי המילוי...]
בהצלחה
אינג´ עמרי אבס
מומחה בתכנון ויעוץ אקוסטי
אום אקוסטיקס

|