|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: הכוונה כמו שאמר ירמי היא לחום שנוצר
מחבר ההודעה:
ראובן- דוא"ל לכותב
בתאריך: 19/05/2024 21:16:38
|
|
תוכן ההודעה:
אני לא לגמרי מבין את ההבדל במינוח חום מקרינה לעומת חום ´אחר´ נקרא לזה.
השורה התחתונה היא שהציפויים האלה הם בעלי אפקט מראה המחזיר את הקרינה ובכך מפחית את חדירת החום לחלל הדירה.כמובן שתריסים מסייעים בבלימת חלק מחדירת החום מלכתחילה.
כאמור השיקול בציפוי פנימי הוא הארכת חיי חומר הציפוי שיהיה חשוף בחוץ לאבק,גשם,רוחות כשהתריסים פתוחים לאיוורור.זה בנוסף לקושי פיזי להגיע בחלק מהחלונות לצד החיצוני.
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|