Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן הדפסה
נושא:

הכוונה כמו שאמר ירמי היא לחום שנוצר


מחבר ההודעה: ראובן- דוא"ל לכותב
בתאריך: 19/05/2024 21:16:38

תוכן ההודעה:

אני לא לגמרי מבין את ההבדל במינוח חום מקרינה לעומת חום ´אחר´ נקרא לזה.
השורה התחתונה היא שהציפויים האלה הם בעלי אפקט מראה המחזיר את הקרינה ובכך מפחית את חדירת החום לחלל הדירה.כמובן שתריסים מסייעים בבלימת חלק מחדירת החום מלכתחילה.
כאמור השיקול בציפוי פנימי הוא הארכת חיי חומר הציפוי שיהיה חשוף בחוץ לאבק,גשם,רוחות כשהתריסים פתוחים לאיוורור.זה בנוסף לקושי פיזי להגיע בחלק מהחלונות לצד החיצוני.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 לגבי ציפויים נגד חום בהמשך לשאלה קודמת- -- ראובן 12/05/2024 09:31:00    
     שאלתך איננה ברורה - נסה לנסח שנית.
    ירמי 13/05/2024 10:35:43   
         בכל אופן, למה שלא תשאל את מי שהציע...?
        ירמי 13/05/2024 10:36:52   
             אשאל,אבל מעדיף עוד חוות דעת. לעניין-
            ראובן 13/05/2024 10:42:17   
                 הסבר - חלונות כפולים ?!
                ירמי 13/05/2024 11:16:17   
                     האם הכוונה לשתי מערכות חלונות מקבילות זו לזו, כמו
                    ירמי 13/05/2024 11:17:43   
                         לא. שני חלונות מקבילים באותה מסגרת עם רווח 4 מ"מ
                        ראובן 13/05/2024 14:59:25   
                             זכוכית כפולה בידודית הכוונה?
                            ירמי 13/05/2024 15:15:37   
                                 אם מדובר על בידודית, אזי כן, התקנת הציפוי
                                ירמי 13/05/2024 15:17:55   
                                     להבנתי בידודית-שתי זגוגיות מקבילות בעובי שונה
                                    ראובן 13/05/2024 15:53:04   
                                         עדיף שיהיה "כלוא" שם מאשר יכנס הביתה, לא?
                                        ירמי 14/05/2024 07:43:36   
                                             יש הגיון.תודה
                                            ראובן 14/05/2024 09:48:22   
                                                 כתבת שאין אפשרות להדבקה בחוץ...
                                                18/05/2024 09:25:59   
                                                     מסכים אבל להבנתי הציפוי אז מתבלה הרבה יותר מהר
                                                    ראובן 18/05/2024 12:31:51   
                                                     ל - v
                                                    ירמי 18/05/2024 23:01:10   
                                                         מעניין מאוד! הגיוני מה שאתה כותב! אבל...
                                                        18/05/2024 23:21:58   
                                                             א. כן ראיתי מעשית במיוחד נצרך בבתי כנסת עם חלונות
                                                            ירמי 19/05/2024 10:07:46   
                                                                 הכוונה כמו שאמר ירמי היא לחום שנוצר
                                                                ראובן 19/05/2024 21:16:38   
                                                                     השאלה היא אם השמש מגיעה לחלון ישירות.
                                                                    19/05/2024 23:29:41   
                                                                         חלק מזרח והשמש על החלונות.גם חם בחוץ.
                                                                        ראובן 19/05/2024 23:39:26   
                                                                             תיקון-קל ליישום
                                                                            ראובן 19/05/2024 23:57:18   
                                                                             אם כך לך על זה, זה ישפר במידה מסוימת
                                                                            20/05/2024 06:32:44   
                                                                                 אני זוכר, זה מורכב עקב המבנה החיצוני
                                                                                ראובן 20/05/2024 11:20:28   
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן



מנהל פורום בידוד אקוסטיקה ואיטום :
כנען סנטר
03-5566007 [Email]