|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: אני כבר המלצתי... בהודעה למטה
מחבר ההודעה:
גיורא פולאיטום- דוא"ל לכותב
בתאריך: 17/04/2024 12:04:28
|
|
תוכן ההודעה:
אבל לדעתי זה לא יספיק משתי סיבות- 1. צריך להסיר קודם כל את הריצוף עד קו הדלת כי ריצוף זה חשוף לגשם ויחדיר מים פנימה כי הוא כבר מעבר לרולקה. 2. גובה הרולקה חייב לעבור את מפלס הריצוף החיצוני שאם לא , במקרה קיצון מי שמצטברים מתחת לריצוף עלולים לעבור רולקה שאינה מספיק גבוהה. שיטה אפשרית לבצע זאת היא לשלב את פס המתכת שיהווה חלק משכבת האיטום כמו בדוגמא שבצילום המצורף-
בברכה, גיורא
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|