|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: הבהרה לשאלתי
מחבר ההודעה:
שלמה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 18/12/2009 15:14:01
|
|
תוכן ההודעה:
לפי הבנתי גם אם הקבלן עובד לפי התקן, וגם מיישם בידוד כמו שצריך, עדיין יתכנן מעבר רעש.
כפי ששאלתי איך מונעים את זה בבנינים היקרים. מה עוד אפשר להוסיף מבחינה כספית שיגרום להפחתה כמעט מלאה של הרעש.
הרי ברור לנו שאם תקנה דירה במגדל, שתעלה לך 6 מליון ש"ח (4 חדרים בבהרי נרדע), לא ייתכן שתשמע כל פעם שהגברת מעליך הולכת על עקבים או שבאים אורחים וגוררים כסאות. הרי לא בשביל זה השקעת 6 מליון.
אז מה לדעתך (או דעתכם) ניתן לעשות (תמורת תוספת כספית) טרם הבנייה כדי למקסם את הנחתת הרעש.
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|