Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן הדפסה
נושא:

etc


מחבר ההודעה: johnsay- דוא"ל לכותב
בתאריך: 24/11/2009 19:28:13

תוכן ההודעה:

משעשע שאתה שופט אותי על "הבנת הנקרא" כאשר אתה בעצמך מתעלם ממה שאני אומר.

אמנם אינני כאן, אבל עברית עדיין לא שכחתי.
את המנהג הנפוץ "הגעת לרמזור קודם כל תצפור", כנראה שבאמת כבר שכחתי.

בפעם השלישית - אינני מתייחס למחסום רעש או צורה חיצונית של מבנה, אלא למחיצה פנימית.

השאלה המקורית כלשונה:

"האם יש משמעות לצורת המבנה במניעת מעבר הקול? למשל קיר עגול לעומת ישר יהווה מניעת רעש טובה יותר?"

לא מצויין האם מדובר על קיר חיצוני, פנימי, או חומת ברלין. בסה"כ נשאלנו האם יש הבדל בין קיר מעוגל לקיר ישר. או כך לפחות הבנתי.

ייתכן והשואל אכן התכוון למבנה עגול כפי שאתה טוען, וייתכן גם ששאל את השאלה מתוך רצון להבין את המשמעות של קיר קמור באופן כללי.

אני הערתי לגבי מקרה ספציפי, של קיר קמור המפריד בין חדרים בבית, וגם ציינתי זאת.

אתה, משום מה, מנסה לשכנע אותי שטענתך תקפה למקרה של צורה מעגלית של כל המבנה או מחסום רעש סביבתי - ועל זה לא קיים בכלל ויכוח.

גם בתשריט שלך ש"רק אלוהים יכול לעזור לי להבין", יש מספר אי דיוקים מדעיים, כמו יציאה מתוך הנחה כי גלי הקול פוגעים בשפת המבנה מכיוון אחד בלבד (ומכך ה"הבדלים" בעובי הקיר), אבל ניחא; הבנתי כבר שמטרתך היחידה היא להתנגח, אז בוא נעזוב את זה.

כך או כך, סתם עברתי בסביבה במקרה, ואני מתנצל במידה וגרמתי לך או לאחרים אי נוחות כלשהי; מכיוון שאין בכוונתי להגיב יותר, המילה האחרונה תהיה שלך - כפי שנראה שאתה אוהב.

את "זמן המקלדת" שלי אשקיע להבא בערוצים יותר סימפטיים.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 צורות אקוסטיות -- עדי 18/11/2009 18:21:08    
     מעבר קול
    אבי-מ 19/11/2009 12:57:37   
         הערה
        jonessy 20/11/2009 01:26:48   
             ממש "בעל נסיון"
            אבי-מ 21/11/2009 17:43:26   
                 נו באמת...
                johnsay 23/11/2009 21:55:57   
                     נו באמת 2...
                    johnsay 23/11/2009 22:29:22   
                     אכן ולמרות הכל אתה טועה ומטעה...
                    אבי-מ 24/11/2009 10:54:54   
                         etc
                        johnsay 24/11/2009 19:28:13   
                             אכן סוף סוף הבנת...
                            אבי-מ 25/11/2009 08:55:04   
                                  jhon say : "כבר לא רגיל לסטייל הדיבור בארץ"
                                יוסי לאור 06/12/2009 14:45:17   
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן



מנהל פורום בידוד אקוסטיקה ואיטום :
כנען סנטר
03-5566007 [Email]