|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: תודה. אני מופתע שוב, איך דבר כזה לא נבדק? הרי
מחבר ההודעה:
גיל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 05/11/2009 13:24:49
|
|
תוכן ההודעה:
משתמשים בזה בתקרות.
והרי לחברת איטונג יש טבלה כמה האיטונג בולם קול נישא באויר (לגבי קירות מאיטונג למשל). אז מדוע לא בדקו גם לגבי קול הולם?
אבי, קבלנים ומפקחים טוענים לי שמצד ההיגיון צפוי שאיטונג יבלום קול הולם יותר טוב מבטון, מפני שבקול הולם לא המסה מבודדת. ואדרבה יריעות פלציב שוקלות מעט, והן מבודדות מחמת האויר שבתוכן. והרי איטונג הוא מלא מלא אויר.
האם טענה זו נכונה, ויש באמת היגיון (לפחות היגיון, בלי ניסיון) שאיטונג יבודד טוב יותר מבטון קול הולם?
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|