|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: תודה ואני באמת מופתע או שלא הבנתי. האם 8 ס"מ חול
מחבר ההודעה:
גיל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 04/11/2009 22:09:01
|
|
תוכן ההודעה:
לא נותנים מענה לקול הולם סטנדרטי? הרי רוב הדירות הם בלי רצפה צפה, וברוב המקרים אין בעיות רעש.
בדירה שלי למשל, אין רצפה צפה ואין בעיות רעש בדרך כלל. למעט מקרים נדירים של ריקודים או גרירת דברים כבדים.
ויתכן שאתה מתכוין לבידוד טוב יותר מהמקובל. אבל בהנחה שאני מסתפק במקובל, אני חוזר על שאלתי. מה ההבדל בין הבידוד של 8 ס"מ שומשום ל8 ס"מ חול בדציבלים, כששניהם עומדים על תקרת הצלעות (עובי 20 ס"ה שמתוכה 15 ס"מ איטונג)?
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|