|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: בתור התחלה
מחבר ההודעה:
אבי- דוא"ל לכותב
בתאריך: 29/08/2009 15:02:41
|
|
תוכן ההודעה:
תביאו יועץ מטעמכם ולא של דניה סיבוס
נכון שזו הוצאה נוספת אבל אין בזה בעיית ניגוד אינטרסים
יש לקחת בחשבון שלאחר שיועץ יבקר במקום הוא יציע פתרונות שגם הם יעלו לכם כסף מה שכן אם היועץ שלך ימצא ממצעים אחרים והמדידות שלו יהיו שונות ויעברו את התקן או לא עומדים או ליקויים אחרים אז יהיה אפשר לפנות לדניה סיבוס ולבית משפט
במידה והיועץ ימצא אותה תשובה אז הוא עדין ייתן לכם מענה (מפרט) לשיפור המצב עבורכם
בהצלחה
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|