Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן הדפסה
נושא:

פרוט המילויים השונים באופן מסודר - דחוף!


מחבר ההודעה: ערן- דוא"ל לכותב
בתאריך: 05/08/2009 23:30:21

תוכן ההודעה:

כל פרוטי המילוי מלמטה למעלה. כל החול להלן הוא מיוצב 1:5, מלוחלח במעט מים לייצובו. המשקלים הם למ"ר עם הריצוף והטיט. הקרמיקה גרניט פורצלן איטלקי 60*60 בעובי 9 מ"מ. הטיט בעובי 2 ס"מ.

1. ריצוף בגובה 20, 3 חול, בלוק איטונג 9, 5 חול כשהמילוי ס"ה כחצי איטונג וחצי חול. משקל כולל כ 250. (הסיבה שיש למטה 3 חול, כי הגג לא ישר, וכך החול בתחילה יפלס את השטח).
2. גובה 20, מילוי חצץ איטונג עד גובה 17, ממולא ומעורב היטב עד למעלה בחול. משקל כולל משוער 231, בהנחה שהחללים בין אבני האיטונג כ40% מנפח החצץ הכולל.
3. ריצוף בגובה 16, 3 חול, בלוק איטונג 5 (!! האם זה לא דק מדאי?), 5 חול. משקל כולל 235.
4. גובה 16, מילוי חצץ איטונג עד גובה 13, ממולא ומעורב היטב עד למעלה בחול. משקל כולל משוער 194, בהנחה שהחללים בין אבני האיטונג כ40% מנפח החצץ הכולל.
5. גובה 20, מילוי חצץ איטונג עד גובה 17 ללא חול כלל. משקל כולל משוער כ109 בהנחה הנ"ל.
6. גובה 16, מילוי חצץ איטונג עד גובה 13 ללא חול כלל. משקל כולל משוער כ101 בהנחה הנ"ל.
תודה רבה!

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 מילוי תחת הריצוף באיטונג - איך זה מבחינה אקוסטית? -- ערן 05/08/2009 13:10:59    
     אקוסטיקה
    אבי-מ 05/08/2009 20:07:54   
         תודה אבי. מצפה לתשובתך לגבי מילוי באיטונג. ב 2
        ערן 05/08/2009 21:07:45   
             המידות בחצץ האיטונג המעורב בחול מיוצב הן מילוי
            ערן 05/08/2009 21:15:20   
                 פרוט המילויים השונים באופן מסודר - דחוף!
                ערן 05/08/2009 23:30:21   
             שני הפתרונות
            אבי-מ 06/08/2009 16:13:04   
                 מה זה רצפה צפה? והאם הפתרונות פחות ממילוי 8 ס"מ
                ערן 06/08/2009 19:57:39   
                     ריצוף
                    אבי-מ 07/08/2009 20:44:11   
                         אבי, קניתי כבר קרמיקה לפני חודש, וכעת לשלם שוב על
                        ערן 09/08/2009 06:44:11   
                             מידע בפורום
                            אבי-מ 09/08/2009 09:35:06   
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן



מנהל פורום בידוד אקוסטיקה ואיטום :
כנען סנטר
03-5566007 [Email]