|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: חדר הקלטות
מחבר ההודעה:
אבי - מ- דוא"ל לכותב
בתאריך: 28/06/2009 14:08:41
|
|
תוכן ההודעה:
לי נראה שהחדר קטן למדי עבור חדר הקלטות, מאחר ועליך ליצור יחידה של מקליט, ויחידה של נגנים.
החלל קטן למדי למטרה שלך, אלא אם כן אתה מעוניין בחדר הקלטות בסיסי ברמה הנמוכה ביותר.
אי לכך יש צורך ב- "יועץ אקוסטי" שיתכנן לך את החדר, מאחר ואף בחדר שכזה קיים הדהוד, וכן כפי שצויין במענה הקודם, יש לבדוק את רמת הרעש הנכנסת מבחוץ כולל תדירויות.אם למשל בסביבה שלך יש רעש בתדירות נמוכה - מתחת ל- 100 הרץ, אזי כל העבודה הינה לבטלה, מאחר ואין מיגון לתדירויות הללו.
אי לכך יש לבצע מדידות רעש, הן לאבחון התדירויות, והן לאבחון רמת הבידוד של החדר מרעש חיצוני עקב קיום פתחים - דלתות וחלונות, ורק לאחר מכן לגשת לתכנון.
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|